Letem - Mermaidiným světem

Ahoj všem mým příznivcům.

Blíží se půlka ledna a já tu mám pro vás netradiční článek - O Mermaidiném světě.


Popravdě, tento článek nemám nijak rozvržený. Budu psát tak, jak mě myšlenky povedou. Což mi (myslím) šlo vždy celkem dobře - vlastní úvahy, toky myšlenek, vypisování se... Oni zřejmě terapeuti vědí, proč takové věci svým klientům radí (alespoň se to takhle nějak uvádí, ne?). :-)

Nevím, zda máte v patrnosti to, jak jsem se tu ke konci roku zmínila o "stop stavu" nových knih do mé hromád(k)y.... No! Uznejte sami, copak to jde? :-) Jistě mi dáte za pravdu, že s těmi všemi úžasnými knižními tituly, to vůbec není snadné. Kolik z nás má doma "horu" knih na někdy - na někdy do budoucna. A u každé si říkáme, že to "někdy" bude hodně brzy.

Jenže! Z osobních důvodů, které mne (a nejen mne) potkaly zhruba na začátku prosince mám k "hromadění" knih averzi. Možná, že to není přímo odpor, jelikož pak bych se asi své hromádky snažila zbavit, ale ...
... ale nechci vás, zatěžovat mým osobním životem, ale život je .... (Ehm? Proč se vlastně říká, že život je pes?) .... a abych nebyla vulgární a nepoužila nějaké takové slovo, tak bych nejspíš napsala NEVYZPYTATELNÝ! Nikdy totiž nevíte co bude zítra, natož třeba za hodinu... Dnes někomu, řeknete: "Zavoláme si zítra", a zítra se už nedovoláte, nebo se nedovolají vám. :-( A to je bohužel ten důvod mé -z ničeho nic- averze snad úplně ke všemu... K čemu je si koupit knížky na přečtení budoucí, když ty knížky nakonec nemusíte mít ani možnost otevřít?
Ano, já vím! Vím - na moje trýznění, depresivní a pesimistické myšlenky nejste zvědaví.
Člověk, by měl koloběh života brát s nadhledem, a s tím, že je to skutečnost, která nejde zvrátit. Ačkoliv momentálně to tak nějak nefunguje (ne ve všem).

Přesto se snažím, to tak brát, a zřejmě díky tomu, žádný stop stav nakonec nedržím, a proto můj prvotní záměr k článku, byl o přírůstcích. Takže přece jen, nějaké pozitivum tu je. :-)

Abychom se naladili do toho pozitiva, možná jste si někteří všimli, že jsem lehce poupravila postranní panel. Také jak jsem zmínila v jednom z posledních prosincových článků, ráda bych vždy po konci měsíce - napsala nějaké to slibované Ohlédnutí. Na což jsem teda fakt sama zvědavá, protože s tím, jak málo čtu, nějak nevím, to tam budu psát.(?) No co, třeba vymyslím, něco jiného. :-D Do třetice chci zmínit, že přestanu zveřejňovat články o tom "Co právě čtu", ale dozvíte se to z fotky knihy v postranním sloupci. Nechala jsem se inspirovat, a nechci zahlcovat seznam článků. Ke všemu bývá kniha, kterou čtu, uvedená v rozbalovačce, v upoutávce, a nebo se o ní dozvíte víc z hodnocení či z ohlédnutí.

To bude k dnešnímu Mermaidinýmu světu vše.
A očekávejte slíbený článek - o třech nových knížkách, které zvětšily počet knih na čtení budoucí. :-)

Mějte se krásně,
Vaše Mermaidka


Publikováno dne: sobota 14.ledna/2017 v 10:30

Komentáře

  1. Já jsem nedávno tak seděla, dívala se na ty knížky a začala přemýšlet. Co když se stane, že bych umřela před tím, než bych dočetla zajímavou knihu. Přišla bych o závěr. O to prčo tu knihu čtu. Možná by to vyřešilo, kdybych nenechávala knihy rozečtené. Ale copak mám čas na přečtení 400 stránkové knihy? To mám číst jen když mám čas na dočtení celé knihy?
    A to mě napadlo jen tak a jsem z toho docel vyjukaná jak to udělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto Ti rozumím. Čas na přečtení 400 stránkové knihy, bez toho aby ji odložil má málo asi málokdo. Takže ony sem spadají i čtené (rozečtené) knihy. Nejen ty nashromážděné.
      Ale tak měli bychom žít v přítomném okamžiku a takovéto věci si nepřipouštět, i když mě se to zrovna nijak nedaří a proto tento článek.

      Vymazat
  2. Taky jsem poslední dobou začala trochu hromadit knihy, ale to i díky vánocům, kdy se mi jich sešlo opravdu hodně. Na svou obranu je postupně odčtítám - tak snad to zase brzy sklepu.
    K tvému přirovnání, ne nadarmo se říká : život je pes a my jsme jeho patník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se je odčítat zatím moc nedaří právě :(
      Ale on je zakopanej pes jinde.. Chce to jen čas - možná více času..

      Vymazat
  3. Pravdivý článek. Já už knihy moc nekupuju, zaměřila jsem se hlavně na své vyvolené autory a pak když objevím někoho nového (to prostě musím mít všechny knihy, které u nás vyšly :D). Protože to není tak dávno, kdy jsem kupovala a kupovala a nestíhala číst a teď jich mám přes 100 a ještě je ani pořádně neotevřela. Tak proto jsem to raději utla. Zato se mi hromadí seznam, které bych si chtěla přečíst a tak chodím do knihovny a na moje mi nezbývá čas (já bláhová si říkám, že někdy se k nim dostanu). Ale občas mě přepadne splín, že to nemám nikdy šanci přečíst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v knihovně jsem nebyla už ani nepamatuji, v době dospívání jsem tam chodila často, ale teď si knihy kupuji, nebo je dostávám.
      Tyjo - stovka :-O Já jich mám něco kolem třiceti a jsem z toho zděšená. :) Nevím co bych dělala kdyby na mě čekalo sto kousků?..

      Vymazat
    2. Jo, taky mě to děsí :D Proto jsem to stopla a chci se naučit číst svoje knihy a moc nechodit do té knihovny (knihoven :D), ale když mě to stejně nedá a skončí to stejně. Já si pořád říkám, že svoje knihy si můžu přečíst kdykoliv, ale v té knihovně nejsou pořád k dostání, kdy si zrovna vzpomenu. No.. A výsledek je takový, jaký je :D

      Vymazat
    3. Jenže bohužel, kdykoliv je taky pojem, který nemusí trvat věčně... Nikdy nevíme, kdy to "kdykoliv" může skončit :´(

      Vymazat
    4. Já vím, to je to další, co mě děsí...

      Vymazat
  4. Článek se ti opravdu hodně povedl. A máš ve všem pravdu. A co se týče knížek, svým způsobem jsem si také nastavila stop stav. Nedávno jsem si přerovnávala knihovny a zjistila jsem, téměř jedna se skládá z nepřečtených knih... prostě...opravdu pěkný článek... Možná by bylo lepší říct - pravdivý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se článek líbí. Pravdivý je až dost - až z toho mrazí.
      Ovšem ne vzdy se dá stop stav dodržet :)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí