Čtecí koutek podle Mermaidky

Milí knihomolové,


jak jistě všichni víte, březen je měsícem knih. A dnes v první jarní den jsem si vzpomněla, že začátkem měsíce mě prostřednictvím e-mailu oslovila paní Andrea z internetového vyhledávače dekorací a nábytku Favi.cz, s nabídkou vytvořit si svůj vysněný čtecí koutek. 

Na těchto stránkách najdete inspiraci pro váš byt. Od pouhých dekorativních váz, svíček a fotorámečků až po krásný nábytek - samozřejmě také plno krásných knihoven. Prostě a jednoduše! Je z čeho vybírat a myslím, že každý si tu najde to - co se mu líbí. :)


I já jsem si po dlouhém hledání a klikání na Favi.cz vybrala. 
A jak by teda vypadal můj čtecí koutek? Kdybych mohla mít vlastní pokoj (nemyslím tím bývalý dětský pokojíček) - něco jako pracovnu, ale byla by to Mermaidí zašívárna, rozhodně by tam nechyběla velká knihovna. Pak něco na sezení, přiznám se, že se nemůžu rozhodnout mezi lenoškou a závěsným křeslem. I když taburet nebo sedací pytel by byl taky skvělý. :-) Dále nějaká krásná lampa nebo jiné osvětlení, obraz na zdi, aroma-lampa, pár svíček. Těch nápadů by bylo plno, ale realita je bohužel dost odlišná od snů.

Pro přiblížení těch mých snů, jsem si připravila tři koláže, které jsou mým představám nejblíže. 




První koutek. 
Bohužel by nezapadal do stylu bytu, ve kterém žiju :(
Ale tahle představa by byla krásná zašívárna - alespoň pro mě!


U druhého koutku je asi zbytečné se ptát, zda-li vás napadne, 

jaká je moje nejoblíbenější barva...? :-D


Křeslo s taburetem, svíčka, aroma-lampa. A fialová. 
Zde bych se cítila opravdu skvěle. 
Se závěsným křeslem - Hmmmm :)

Mým třetím koutkem - je takový lehce "klasický" styl.
Ten by teoreticky vzato pasoval do bytu - jen kdyby bylo místo. :-)



Tak jak pak se vám mé čtecí koutky líbí? Zaujal vás některý z nich? Nebo máte nakonec úplně jiný styl a sny? .-) Budu se moc těšit na vaše názory.

Pokud hledáte inspiraci a zařizujete byt či dům neváhejte vyhledávač Favi.cz navštívit. 


Přeji krásný (jarní) večer.
Vaše ൬ermaidka 🏵

Publikováno dne: pondělí 20.března/2017 v 20:20h

Komentáře

  1. Ten první koutek je opravdu boží! A přidávám se k fandům závěsného křesla, ani jsem nevěděla, že něco takového potřebuju, ale... potřebuju :) Ráda jsem si prohlédla Tvůj výběr, každý je povedený, tak jen držím palce, ať to někdy v budoucnu dojde uskutečnění :)) Měj se hezky, Moni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jsem moc ráda, že Tě máme tak rychle zpátky a doufám, že se cítíš dobře :)

      Vymazat
    2. Děkuji Ti Kristý za přivítání, ale ještě to tak "Hrrr" nebude.. Je mi sice o nějaký ten "fous" lépe, ale někdy jen díky práškům proti bolesti. :( Rozhodně mě ještě nějaké to polehávání čeká, ale už se snažím, abych celý den jen nespala :-) Tak jsem se rozhodla se tu na skok ukázat a rovnou i odčinit tento rest v podobě článku.
      Jsem ráda, že se ti můj vývěr líbí. Určitě by bylo fajn aspoň některý uskutečnit.

      Vymazat
  2. První varianta vypadá opravdu skvěle. Moc se mi líbí ta lampa a lenoška. Ale i u mě je realita zcela jiná. Každopádně snění je skvělé, že? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, že jsi zvolila několik variant :) Mému stylu je asi nejbližší ten první, jen bych místo té pohovky volila nějaké křeslo s podnožkou (podobné tomu v druhé koláži), jinak se shodneme na tom, že nesmí chybět velká knihovna a spousta svíček, které mě uklidňují :)
    MNěj se moc krásně a přeji, ať se tvé sny někdy splní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že se varianta jedna tolik líbí, je to i můj favorit, přestože v druhé variantě je má oblíbená barva :)

      Vymazat
  4. Moc pěkný výběr! :) Mě nejvíc zaujala třetí varianta, která mě utáhla na to křeslo, které je zkrátka boží :D. A po té samé lampičce jsem už také pokukovala :) Chválím, chválím! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to křeslo je fakt parádní - to bych brala všemi deseti.

      Vymazat
  5. Také musím souhlasit, ten první je úžasný!! Křeslo hned beru, ale zabralo by mi dost místa :D Přítel se cystá vytvořit mi z postel takovou tu sedačku, kde budou knihy kolem dokola, t bude o trochu vymakanější :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, dyť taky je to vysněný koutek.. mě by se ta lenoška z prvního koutku taky nikam nevešla doma :-)
      Popravdě nevím co přesně myslíš tou sedačkou s knihami kolem dokola - ale zní to parádně :-)

      Vymazat
  6. Pěkné koutky :-) Nejvíc se mi líbí to závěsné křeslo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle cteci koutky vyzvy me zabijou. Ja ctu v polorozpadly posteli se sotva fungujici lampickou a pak me ty vase krasny koutky dost deptaj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moje realita čtení je pražská MHD a nebo stará postel... Tohle jsou VYSNĚNÉ čtecí koutky a tam se meze ve fantazii neberou :))

      Vymazat
  8. Pěkný výběr, fialovou mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné koutečky, všechny tři jsou mi příjemné a útulné :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí