KNIŽNÍ VÝZVY - plnění v I. čtvrletí

Zdravím všechny knihomol(k)y!


Máme za sebou skoro první čtvrtletí roku, proto mě napadlo přijít s článkem, kde shrnu, jak si stojím ve svých knižních a čtenářských výzvách, do kterých jsem se začátkem roku zapojila.

Na Nový rok, jsem se zapojila do Knižní výzvy 2017 od Ells. Během letošního roku jsem si zvolila k přečtení 30 knih. To odpovídá 2,5 knihám za měsíc. V této výzvě je volba knih, které do ní zahrnu, pouze na mě.
A jak si teda momentálně stojím?

Mám za sebou osmou knihu a další jsem rozečetla. Což vypadá dobře, pokud se mi takhle povede dál. Výčet knih zahrnutý do seznamu přečtených naleznete v článku ohledně této knižní výzvy.

Jako druhou jsem si zvolila čtenářskou výzvu na Databázi knih. Zde je to však už oříšek. Ačkoliv se jedná "pouze" o 20 knih. Je to těžší o předem daná témata. Je tady dvacet témat pro dvacet knih. Kniha se nesmí opakovat - nelze jednu knihu zařadit do více témat i kdyby je splňovala. 
Já mám k dnešnímu dni splněno 6 témat což je 30%. U těch, které jsem již splnila - je název tématu označen tučně zelenou barvou!
U některých témat již mám tipy na knihy, které bych chtěla zvolit, ale jelikož se to může změnit, nebudu zatím prozrazovat. :-)

Zde již zadaná témata

1. Kniha, která je starší než čtenář
2. Kniha, která je autorovou prvotinou
3.   Kniha, která má na Databázi knih méně než 500 hodnocení
4.   Kniha odehrávající se v budoucnosti
5.   Kniha od severského autora
6.   Kniha, jejíž děj se odehrává v Praze
7.   Kniha od držitele Pulitzerovy ceny
8.   Oblíbená kniha rodičů, prarodičů
9.   Kniha odehrávající se na ostrově
10. Kniha psaná formou deníku
11. Kniha od autora ze sousedícího státu
12. Kniha od autora z žebříčku 100 nejoblíbenějších autorů na Databázi knih
13. Kniha poprvé vydaná v roce 2017 (zcela nová kniha)
14. Kniha od českého autora
15. Kniha se zvířetem v názvu
16. Darovaná kniha
17. Kniha, která má jednoslovný název
18. Kniha s jménem v názvu
19. Kniha pohádek
20. Kniha, jejíž první věta začíná otázkou

Zatím mám problém s bodem 10) - tady opravdu nevím. A Deník Anny Frankové bych volila jen z krajní nouze. Dále pak u bodu 8) - se trochu bojím, co mi mamka "pěkného" nabídne. A za třetí doufám, že v červnu k narozeninám dostanu nějakou knihu, abych mohla splnit bod 16) :-D
V poslední řadě se ještě se musím zamyslet nad bodem 19) - kniha pohádek? Možná Bajky barda Beedleho? Nevím - nevím. :-)

Ráda si nechám v bodech 10 a 19 poradit.
A jak jste na tom ve svých výzvách vy?

Přeji pěkný poslední březnový den.
Vaše ൬ermaidka🏵


Publikováno dne pátek 31.března/2017 v 10:30

Komentáře

  1. Moc pěkné, na databázi také plním a mám 50% splněno. Problém mám přesně ve stejných bodech jako ty. Pohádky asi nedám, myslím že se nedonutím nějaké číst. Kniha psaná jako deník toť oříšek. Možná by se dala uznat Illuminae, nebo mě pak napadá Džínový deník, ten četla dcera a moc se jí líbil. další výzvu plním na blogu Svět mezi řádky - ta mě dost baví, ikdyž je docela náročná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji k 50%! To je moc pěkné. Kniha Džínový deník mi nic neříká, ale podívám se o co jde, děkuji za tip. O výzvě na blogu Svět mezi řádky vím, ale netroufla jsme si na ni :-)

      Vymazat
  2. Taky mám splněno na 30 % :-) Díky za tip na knihu z budoucnosti, Hostitel na mě čeká už snad rok v knihovně :-)) Jinak také netuším, zdali splním všechny body, ale budu se snažit :-) Zrovna čtu Poslední nádech, který se odehrává na ostrově (Tasmánie), takže budu mít další bod splněný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá, Poslední nádech na mě taky čeká, ale uniklo mi, že se odehrává na ostrově - škoda. Ale zase zvolená kniha nebyla úplně špatná.

      Vymazat
  3. Strašně se mi líbí, jak si tu knižní výzvu každý skládá jinak. :) Copatá máma mě hodně zaujala, možná ji i využiju do stejného "políčka" jako Ty. Sirotka už mám v plánu nějakou dobu a určitě se k němu ještě nějakou dobu nedostanu. :D Což mě mrzí, protože má zatím jen kladné recenze. :) A Hostitele jsem už četla kdysi dávno, možná bych ho mohla obrášit a využít do čtenářské výzvy, ale zatím se snažím sehnat něco "neznámého". :)
    Vedeš si moc dobře a výzvy určitě splníš s přehledem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, nevím, jak jsem psala s některými si zatím nevím rady, tak uvidíme jak to dopadne. Děkuji za komentář, a ať se ti taky daří.

      Vymazat
  4. Moc pěkně ty ty výzvy jdou :) Já se účastním výzvy na Goodreads, kde jsem si dala 70 knih :D Zatím to jde :) Větší výzva je ta a Databázi knih, některá témata jsou oříšek :) Tak držím palce s plněním a hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, a také přeji aby se Ti ve výzvách dařilo :)

      Vymazat
  5. Taky plním a už mám půlku, doufám, že se někde nezaseknu jako loni. Nicméně v budoucnosti nevím nevím, protože fanatsy a scifi moc nečtu, tak snad něco vyberu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, Tobě to krásně jde! Mě ta databázová výzva neláká, plním svoji klasickou na Goodreads, dala jsem si na rok 52 knih a jsem na 26, pokud to takhle půjde dál, snad ji pořádně překonám. :) Držím palce, ať se Ti výzva dál pěkně plní a hlavně, ať Tě všechny knihy pořádně baví! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kristýno, tak to jsi na tom moc pěkně s tím počtem. :-) Kamarádka plní na Goodreads také 52 knih - přišlo mi to jako hodně vtipné číslo, že není kulaté. :-)
      Také Ti držím palce a měj se krásně.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí