ROZBALOVAČKA NO.8

Ahoj Všem!!


Již osmý článek v této kategorii - Přibylo mi v letošním roce. A přesto něčím jiný - prvotní. Jak to myslím?
Myslím to tak, že si tu dneska spolu s vámi rozbalím knížku, která mi dorazila hned z kraje týdne, ale k sepsání jsem se dostala až dnes. 

Jedná se o rozbalovačku mé úplně první výhry! ;o) 
Nejen za dobu co bloguji a sleduji ostatní blogerky, ale tak nějak celkově. Takže určitě chápete v jakém jsem byla úžasu, když mi přišel meilík od Jany (Pinky v knihách), že mě vylosovala. :-) Nepopsatelná radost! 

Balíček s vyhranou knížkou mi dorazil v pondělí...
A co za knihu balíček obsahoval?

Vyhraná knížka nese název Malé černé a devět žen.


Anotace:
Půvabný, vtipný a neodolatelně hravý román, vynalézavě propojující osudy devíti žen prostřednictvím jedněch malých černých, které každé z nich vstoupí do života a vnesou do něj podmanivé kouzlo. 
Natalie je prodavačkou v obchodním domě Bloomingdale‘s a hlavu má plnou svého bývalého přítele, právníka, který se po rozchodu zasnoubil s jinou. Felicia dvacet let vskrytu miluje svého šéfa, jenž před časem ovdověl a neví si se svou samotou rady.
Těmto a dalším ženám – například mladé modelce, která čerstvě přijela z farmářské Georgie, hollywoodské divě, která se snaží prosadit na Broadwayi, nebo třeba veleúspěšné absolventce prestižní vysoké, která nemůže najít práci, a tak si na sociálních sítích vytváří báječný život podle svých představ – se jako mávnutím kouzelného proutku začne proměňovat život díky jedněm šatům sezóny, dokonalým malým černým, kterých se každý touží dotknout…


Na knížku se těším. Jen vím, že se k ní pravděpodobně hned tak nedostanu. Ale jsem na ni hodně zvědavá, tak uvidíme. Třeba svůj čtecí plán přehodnotím (což jsem za poslední dobu udělala už nepočítaně-krát :-D)

Ještě jednou bych Janě chtěla poděkovat, za možnost se zúčastnit v soutěži, a že ji pro své čtenáře připravila. 
A poslední perlička... Původně jsem se vůbec nezamýšlela soutěže účastnit, neboť mi přišla těžká. Ale poslední večer před koncem soutěže mi to nedalo. A vida - ono se to vyplatilo! :-)

A to je pro dnešní chlubení se vše. 

Přeji parádní víkend.
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: sobota 10. června/2017 v 19:30

Komentáře

  1. K výhře gratuluju, mě se také nedávno poštěstilo poprvé vyhrát. :)) Kniha vypadá moc dobře... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji ke krásné knižní výhře :-) A máš pravdu, ta záložka se sovou je úúúžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, gratulácia!♥ Tento pocit poznám a je na nezaplatenie :D A záložka so sovou je prekrásna, rovnako ako i kniha ^.^ Prajem teda príjemné čítanie ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji, výhra je úžasná. :) A radost udělají i drobnosti, které jsou do balíčku přidány, na těch já vždycky ulítávám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Anito, drobnosti byly v tomto balíčku skvělé ;)

      Vymazat
  5. Také se připojuji ke gratulacím! :) A ta soví záložka vypadá strašně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju kk prvni vyhrre. Ja vyhrrala jednouu v zzivote kdyzz mi bylo asi deset v topdivce sesit a doted ho mam schovany :D male cerne bych si rada precetla.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí