Přibylo mi za červenec

Zdravím Vás Všechny!

V tomto článku vám chci ukázat své jediné dva červencové knižní přírůstky. Oba jsou pořízené z druhé ruky, ale v naprosto vynikajícím stavu!

O první knize už víte, pokud mne sledujete (nejen) na Instagramu. Již ji mám dokonce dočtenou! Otevírala jsem jí povětšinou jen na kapitolu či dvě před spaním a hezky se mi s ní usínalo! :-)
Už víte? Ano, je jím nové (deváté) vydání knihy Harry Potter a Kámen mudrců s novým vzhledem, který mne učaroval. Velice se mi toto nové zpracování líbí a hvězdy kolem názvu kapitoly jsou originálním pojetím.

Původně jsem četla a vlastnila první vydání z roku 2000, které mi vždy přišlo takové "nahňácané" skoro od okraje k okraji stránky. Takové nijaké a nevzhledné. Nevím, jak na tom byla další následná vydání. Přesto mi to nijak nebránilo si příběh o Kameni mudrců několikrát přečíst, jen nemám spočítáno kolikrát, ale jistě vím, že je to určitě méně-krát, než jsem četla třeba Vězně z Azkabanu či Fénixův Řád
Jediné, co mi na novém vydání vyloženě vadí/mrzí je, že postrádá na konci knihy výčet kapitol s názvem a číslem příslušné strany kde začíná, jak jsem u všech původních dílů o Harrym Potterovi byla zvyklá. 
Ale i tak mi to nebránilo k tomu, hltat stránku za stránkou, a znovu a znovu prožívat s Harrym jeho první kroky po Bradavicích, první nasednutí na koště, první famfrpálový zápas a podobně. Ale fanoušci HP mi jisto jistě rozumí! :-)

Popravdě, stále si lámu hlavinku otázkou, zda budu psát recenzi. A myslím, že nebudu!
Je to kniha, kterou nečtu poprvé a mám samozřejmě za sebou všechny ostatní díly a i filmy. Takže se obávám, že by to nebylo tak úplně aktuální a momentální pocit z knihy a příběhu jako takovém... 
Jestli mi rozumíte...?

Mým druhým přírůstkem je kniha od autorky Agnes Martin-Lugand, od které mám doma knížku "Šťastné lidé čtou a pijou kávu", kterou jsem ale dosud nečetla. Přesto jsem si pořídila letošní novinku "Lituji, čekájí mě". Ta mě oslovila svojí žluto-růžovou skvostnou obálkou. A já doufám, že i příběh v ní bude stát za to. Mělo by jít o samostatnou knihu, takže se možná do ní pustím dříve, než do té, co tu (doma) na mě od autorky už víc jak rok čeká.

LITUJI, ČEKAJÍ MĚ - Agnes Martin-Lugand

zdroj fotky

Anotace: Dojemný román o životních rozhodnutích od autorky knihy Šťastní lidé čtou a pijou kávu. Yael je ambiciózní žena, která žije jen svou prací. Ve svých třiceti pěti letech pracuje pro mezinárodní firmu a téměř nemá čas na přátele, ale pak zničehonic potká svého bývalého kamaráda Marca, který před deseti lety bez vysvětlení zmizel. Teď, když se znovu shledali, jedou i se svými dalšími přáteli ze staré party na dovolenou na jih Francie a Yael si znovu nachází cestu ke svému zapomenutému bezstarostnému já. Zároveň si uvědomuje, že její city k Marcovi nejsou jen kamarádské… To ji staví před nelehký úkol – najít rovnováhu mezi láskou a kariérou. Jak obstát v náročné práci, a zároveň věnovat dostatek času svému novému vztahu, aby Marca znovu neztratila?

Uznávám, že jen dva přírůstky překvapily i mě. Ale nestěžuji si. I tak mám co číst. A třeba se v nakupování rozjedu v následujícím měsíci. :-) 

A co za poslední měsíc přibylo vám za krásné kousky? Četli jste některou z knih od Agnes? A co teprve Harry, jste jeho příznivcem? A pokud ano, máte již nové vydání, nebo ho nepotřebujete mít? Jak to máte? Napište mi do komentářů, budu se těšit na vaše názory a dojmy. 


Krásný večer přeji,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: pondělí 31.července/2017 v 21:00

Komentáře

  1. Závidím, že ti přibyly jen dvě :-) Já mám zas hromadu. Dnes se chystám sepsat přírůstky za týden nebo dva (už ani nevím :D) a zase toho mám kupku. Ale je pravda, že jsem teď pár knih měnila, takže i když mi přibyly nové kousky, tak místo v knihovně zůstalo zachováno :D Takže ti závidím, že se tak krotíš :-)
    Nové vydání Harryho vypadá dobře až jsem dostala chuť si ho pořídit :D i když jsem ho nikdy nečetla...no, asi jen momentální záchvat :D
    Užij si čtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tu tvoji hromadu koukala!
      Mě by se taková nová snůška knih nikam nevešla (vždyť jsi to viděla na fotce), tak jsem ráda, že se zatím krotím :-D
      Harry je kouzelnej! A u něho jsem si čtení užila!. Já s nim prožila v podstatě svoji pubertu - Rowlingová a Lanczová v jednu dobu byly u mě prim! :-D

      Vymazat
  2. Mě nepřibylo v podstatě nic. :) Hodně mě zaujala kniha Lituji, čekají mě... od autorky jsem četal Šťastné lidi a moc se mi líbily. Přeju příjemné čtení a budu se těšit na recenze. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě vlastně taky ne, protože původní vydání HP jsem dala pryč :)
      A na knihy od Agnes jsem zvědavá. Četla jsi obě knihy Šťastní lidé.... nebo jen tu co rádi čtou s píšou kávu? :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné kousky :) Hlavně to nové vydání Harryho Pottera se mi moc líbí :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Je opravdu parádní! Už aby vyšla Tajemna komnata v novém kabátě ;)

      Vymazat
  4. Harryyyyyy <3 mam ho taky. Samozřejmě :D jeste chci poridit celly anglicky vydání az budou nejjaky penizky navíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím! Moji nevýhodou je, že anglicky neumím, takže si originály nepočtu - nu, alespoň ušetřit prašulky ;)
      Jinak jak píšu - nivy vzhled jedna báseň, jen ten výčet kapitol na konci mohli zachovat... :(

      Vymazat
  5. Mám doma "staré" vydání Harryho a nechce se mi proto jít do tohoto nového, ale vidím ho všude! Jednou se neudržím a objednám si ho taky. :D
    Zrovna jsem si dávala na stranu knihy, které jsem si pořídila já v červenci a moc velká kopička to není, spíš taková menší hromádečka pár knížek, prsty jedné ruky postačí. Alespoň peněženka má radost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych neodolala ani kdybych ještě měla doma to "staré" vydání ;) Tak jsem zvědavá, jak dlouho budeš odolávat.
      Že by jen pět nebo do pěti knih? To se mi nechce u tebe ani věřit :) To jsem na ně teda zvědavá ....

      Vymazat
  6. Všichni kolem mě, včetně mě samotné čtou HP :D To je tak pěkné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není se čemu divit, HP je série která jen tak neomrzí ;))

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí