BLOG SLAVÍ 1. NAROZENINY

Ahoj všem mým čtenářům!!


Je to až neuvěřitelný, ale rok se s rokem sešel a já píšu tento blog už rok! Ne, že bych psala nějakej jinej. :-D Jen se mi to nechce věřit! Uteklo to!


Přijde mi to jako včera, kdy tu myšlenku kamarádka vypustila nahlas: “No a nechceš psát blog o knížkách. Jako recenze, toho co jsi přečetla?”
Co? Koukala jsem na ni, jako kdyby spadla z višně!
Byla jsem v té době totiž pohlcená a ohromená právě dočtenou knížkou a pořád jsem o ní mlela, jak byla úžasná, a jak pokaždé když jsem jí u práce v tramvaji zavírala a vystupovala, jak jsem si neuměla představit osm a půl hodiny bez toho příběhu! A tak jí to vyprávím s tím, že si tu knihu musí přečíst (mimochodem určitě ji dosud nečetla! :-D). A ona vysloví tu zmíněnou frázi, u které jsem si klepala na čelo. Já? A psát recenze o knížkách? Blbost! Říkala jsem si...
Jenže, ouha! 
Slovo dalo slovo, mně se to rozleželo v hlavě, a za pár dní jsem u ní byla, a ona mi ukazovala jak se takový blog “tvoří”. Zákeřné bylo, když jsem si měla vymyslet jméno. Teda jako název blogu. To byla fuška! Do té doby jsem občasně sledovala Šárčin Můj knižní ráj a to byla moje jediná představa názvu a toho jak vypadá knižní blog. No prostě a jednoduše ne a ne aby mě něco kulantního napadalo. Nakonec jsem teda zvolila pár slov, které mne vystihovaly. Myslím, že vás tu bude plno, kteří si budou pamatovat, že se blog jmenoval Mermaidin koutek U Dvou kočiček. Po čase mi přišel tenhle název dlouhý a nevystihoval, že jde o knížky. Proto jsem název změnila na Mermaidin čtecí koutek.


První příspěvek (šlo tenkrát o nějakou úvahu o psaní) vyšel 31. srpna 2016. Od té doby uplynul už nějaký ten čas.
A jak šel čas v číslech?

Publikovala jsem (včetně dnešního článku) 75 příspěvků.
Na blog jste klikli 10 474 krát! (nebude aktuální :-D)
Blog sčítá 648 komentářů dohromady. Když si vezmu, že na každý komentář jsem odpověděla, a odečtu sebe, tak jste VY OKOMENTOVALI 324 krát! Krásné číslo, děkuji vám za vaše zpětné vazby k článkům a budu se těšit v hojném počtu na další!

Nejsem si tím stoprocentně jistá, ale myslím, že jedním z prvních pravidelných čtenářů (když nebudu počítat onu kamarádku, která mě k psaní blogu přivedla) byla Bunburistka - Díky ;) 

K dnešnímu dni má blog 22 pravidelných čtenářů - kteří klikli na tlačítko Odebírat”. Facebooková stránka blogu má 39 sledujících

Takže VÁM VŠEM MOC DĚKUJI!

V červencovém ohlédnutí jsem vám slibovala soutěž - tak JE TO TADY!

PRVNÍ BLOGOVÉ NAROZENINY se musí pořádně oslavit. A s kým jiným, než s vámi - s pravidelnými čtenáři. Neboť díky Vám blog dosud žije! Díky vám jsem tuto svou tvorbu nevzdala a píšu o knížkách, které mne upoutaly, které mi přibyly i o těch, které jsem přečetla. 
Nebudu vám lhát, párkrát měl blog namále. Většinou z nedostatku času, z pracovního vypětí, z toho, že jsem byla bez energie. Často to bylo znát na mých odmlkách. Na druhou stranu taky je potřeba čas věnovat čtení, aby pak bylo o čem ty recenze psát, že ano? :) Ale setrvali jste. A za to vám patří velké dík a tyto řádky! Takže poděkování bude ve formě soutěže!
Soutěže pro vás!

Je především určená pro mé pravidelné čtenáře, takže je potřeba abyste blog odebírali. Buď formou odebírání jako pravidelný čtenář nebo pomocí sledování a “To se mi líbí” na FCB stránce blogu. Samozřejmě můžete začít i nyní! ;)

V rychlosti shrnu soutěž. 
Níže kliknete na formulář, ve kterém se ukrývá několik otázek. Otázky se týkají blogu a toho, co tu bylo psáno, takže odpověď se dá na blogu dohledat, ale pozorný pravidelný čtenář jistě nebude mít s otázkami a odpověďmi na ně problém. :-) Alespoň doufám... :-D
Z odpovědí vám vyjde jakási tajenka (přiznám se, že jsem se inspirovala u Pinky v knihách). Pro to, abyste mohli být zařazeni do slosování, musíte mít správné znění tajenky a v odpovědích (jak jste se k tajence dostali), je možné mít pouze jednu chybu.

O co se bude hrát?

Mám tu pro každého výherce po jednom výtisku srpnové novinky od pana Backmana
Co by měl můj syn vědět o světě.”  



A uvnitř formuláře na vás čeká bonusovka o dvě (mnou) čtené knihy. :-)


Výherci budou tři! První výherce získá novinku + bonusovku; druhý pouze novinku a třetí bonusovku. 

Pokud nebude o bonusové knížky zájem, pak budou výherci pouze DVA!

Knihy do soutěže jsem pořídila z vlastních finančních zdrojů. Proto doufám, že vám udělají radost. :-) Dosud jsem totiž nenavázala žádnou spolupráci s nakladateli či e-shopy.



Pravidla soutěže:

  • soutěž trvá ode dneška 28. 8. do 10. 9. 2017 (23:30)
  • jak již bylo zmíněno výše, pro účast je nutné vyplnit soutěžní formulář, a jelikož je soutěž určená pro mé čtenáře, je proto nutné, abyste odebírali blog buďto jako pravidelný čtenář nebo jako sledující Facebookovou stránku
  • výherce vylosuji/vygeneruji pomocí random.org 
  • výherce zkontaktuji e-mailem a má dva dny na odezvu, v opačném případě losuji nového výherce
  • zúčastnit se mohou čtenáři s doručovací adresou v ČR

✦✦!SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ!✦✦

 Přeji hodně štěstí!


Děkuji, že tu jste se mnou a že Vás blog baví.

Mějte se, čte a pište!
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: pondělí 28.srpna/2017 v 8:00

Komentáře

  1. K blogovým narozeninám mooc gratuluji, přeji všechno nejlepší a a minimálně další skvělý rok s mnoha novými čtenáři. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji - hlavně bych si přála mít oko na dobré knihy ;)

      Vymazat
  2. Já ti přeji do dalšího roku mnoho upřímných čtenářů a halvně nadšení, které je mnohdy zkoušené!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ji ti Katy, ano upřímní čtenáři jsou pro zpětnou vazbu důležití, souhlasím. No a to nadšení psát mě snad jen tak neopustí (doufám). :)

      Vymazat
  3. Opravdu krásný článek :-) a samozřejmě gratuluji k blogovým narozeninám, přeji hodně čtenářů, spoustu skvělých knih, ať tě psaní stále baví a ať jsi tu s námi ještě hoooodně let :-) Jsem ráda, že jsem poznala tvůj blog i tebe a moc děkuji za super soutěž, na kterou se hned vrhám :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za překrásná a milá slova i za vyplněný soutěžní formulář (tudíž za účast v soutěži) :-)
      Jak už jsme psaly u tebe, bylo by fajn poznat se i "face to face" ;)

      Vymazat
  4. No tedy, to to utíká :) Přeji všechno nejlepší i do dalšího roku, hodně radosti ze čtení a blogování :) Je dobře, že tě tenkrát kamarádka navedla psát blog o knihách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za fajn slova. Kamarádce vyřídím (pokud si to tu neřečte) .-)

      Vymazat
  5. Krásné narozeniny! Přeji další úspěšné roky bloggování, spoustu nápadů a přečtených stránek.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Teď by to chtělo hlavně ty přečtené stránky! Mám totiž rozečtené čtyři knihy, ale ani jednu z nich dočtenou a srpen pomalu, ale jistě končí. To bude smutné srpnové ohlédnutí. .-(

      Vymazat
  6. Moc a moc gratuluji k prvním blogovým narozeninám, Moni! Jsi pro mě zdrojem inspirace, díky tomu, že čteme trošku jiné žánry, vždy se u Tebe dozvím něco nového a zajímavého a rozšiřuji si obzory. Ať Tě blogování baví ještě dlouho a dlouho, těším se na nové články :) Měj se moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tahle slova mne moc potěšila ;)
      Těší mě, že si z blogu odneseš něco nového, co tě zaujalo!
      A o tom to je, abychom si vzájemně rozšířily obzory ;)
      Pokud Tě láká některá z knížek, zkus soutěž ;)
      Krásný slunný den

      Vymazat
  7. Veľká gratulácia k prvému rôčku a ja verím, že ich ešte mnoho pribudne!!! Prajem ti mnoho inšpirácie pre nové články, úžasné knihy a skvelých čitateľov...nech sa ti darí!!!♥^_^♥
    Maj sa krásne :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Inspirace se vždy hodí ;)
      I ty se měj krásně :)

      Vymazat
  8. Gratuluji k takovému úspěchu a doufám, že tu budeš ještě hooooodně dlouho. Inspirovala jsi mě v hodně knihách a ráda se k tobě vracím. Bez tebe by to nebylo ono! :) Přeji spousty úžasných příběhů a stále větší chuti psát o knihách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivet za krásná a povzbudivá slova. Vykouzlila mi úsměv na tváři. (Narozdíl od ranní informace v parku u Hlavního nádraží, kde mi cestou do práce řekl bezdomovec: "Slečno, máte pěkná prsa"). dost dlouho jsem se pak ošklivě mračila. :-D Jsem ráda, že jsem inspirací, hodně mě to těší a nabíjí. :-)
      Zrovna včera jsem jednu úžasnou knihu dočetla, tak snad brzy sepíšu recenzi. :-) Měj se krásně!

      Vymazat
  9. prajem k narodeninám len to najlepšie, veľa úspechu a skvelej tvorby, nech sa takto krásne darí aj ďalších pár rokov! :).

    KEJMY | GIVEAWAY .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí