PRÁZDNINOVÝ TAG

Zdravím vás při sobotě!

Mám tady pro vás další TAG, tentokrát "prázdninový". Narazila jsem na něj Darči 
(Daramegan) asi před měsíce. A včera jsem ho našla v připravených textech na blog! :-)

Úplně jsem na něj zapomněla!...

Tak tady je!


1)    Čteš o prázdninách více, nebo méně než přes rok?

Jelikož se mě prázdniny už nějaký ten rok netýkají, řekla bych že tak nějak stejně jako přes rok.
Možná, že dříve jsem přečetla o nějakou tu knihu víc díky dovolených a času tráveného někde u vody, ale takového volna mám poslední dobou málo. Ani letos se mi zatím nepodařilo, svůj průměr v létě rapidně navýšit a to už jsme dovolenou měla.. :(

2) Když si vybavíš prázdniny jakou knihu si s nimi spojíš?

Těch by bylo dost. Napřed to začalo Správnou pětkou, pak přišly na řadu romanťárny z pera Lenky Lanczové, o pár let později většinou nějaké fantasy série jako např. Krásní mrtví, a podobně. Poslední dobou v létě nic vyhraněného nemám, prostě sáhnu do své hromádky k přečtení po knížce podle nálady.

3) Kolik si schopná/ý si vzít knih na dovolenou?

Když jsem jezdívala na dovolenou s našima, většinou jsem si brávala knihy dvě, ale záleželo na tloušce, když byly hodně tenké a měla jsem některou z nich už rozečtenou jely se mnou k moři knížky i tři. :-D Na tábory jsem si brávala jednu, ale většinou jsem ji ani nedočetla. K babičkám - to si nějak nevybavuji. :(
Teď mám čtečku! Takže semnou jede počet nahraných knih v ní. A však před rokem semnou jela na dovolenou čtečka a i papírová kniha Tajemná hrdinka.

4) Čteš o prázdninách povinnou četbu?

Blázníte?? Nikoliv! Už totiž nemusím!! :-D
Ale myslím, že jsem většinou ani nečetla, za doby školy povinné či studia.

5) Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektornické)?

Mám to tak nějak půl na půl! Ze začátku jsem čtečku vůbec nechtěla, ale dostala jsem ji jednou od přítele a od té doby již byla dvakrát vyměněná za novější. A ano, hodí se když mám malou kabelku a kniha velká jako např. “Sedmilhářky” a podobně se mi do ní nevejdou pak je čtečka výhodnou alternativou. A i na to cestování. Ale přesto, že čtu knihy v elektronické podobě, na ty fyzické jsem nezanevřela a jak víte, občas mi nová papírová do mé hromady k přečtení přibude. Vtipné bývá i to, že mě kniha, kterou jsem četla v “e” verzi zaujme tak, že ji pak potřebuji i vlastnit a mít i v knihovně. Např. Dánská dívka, Vlak naděje, Ráchelina kniha, a jiné….

6) Jakou knihu bys ráda viděla zfilmovanou?

Z poslední doby asi Vlak naděje, ale také třeba Babička pozdravuje a omlouvá se nebo Dobří sousedé by mě také lákaly ve filmové podobě.. :-)

7) Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?

O téhle otázce a odpovědi na ní jsem přemýšlela ze všech nejdéle. No, prostě opravdu dlouho, a asi sama sebe překvapím, ale myslím, že bych ráda prožila den s Ovem…
Samozřejmě těch tipů je daleko daleko víc, ale Ove mi tam sedí asi nejvíc. I když první mě samozřejmě napadly postavy z HP! :-D

8) Které místo z knih bys ráda navštívila?

Jako milovnice Harryho Potra by měla být jasná volba na Bradavice. Ano! Určitě i ty, ale také by mě hodně lákala Narnie a procházka s Aslanem po jeho kraji … ;)



Snad jste se u prázdninového tagu dobře bavili. A pokud vás zaujal, ráda si přečtu, jak to máte vy!

Hezký víkend přeje,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: sobota 12.srpna/2017 v 14:05

Komentáře

  1. Zajímavý tag, už jsem na něj taky koukala a uvažovala jeho vyplnění... asi se do něj teď taky pustím. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem na ten tvůj narazila ;)
      Hezké odpovědi - jen jsi mi zkomolila přezdívku ;D

      Vymazat
  2. Skvělý tag :) Taková procházka s Aslanem po Narnii nebo výlet do Bradavic by se mi také líbil :) Jinak o prázdninách většinou čtu více, než během roku a to se daří i letos :) I když třeba tento týden jsem kvůli praxím nepřečetla skoro nic :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo prochazka s Aslanem by byla super, to bych snad i oželela ty Bradavice!
      Pamatuji si ještě z dětství seriál Narnie, když ho dávali v nedělní Ranní rose, kterou uváděl pan Rosák s Jů a Hele! ;)

      Vymazat
  3. Parádní tag, asi si také udělám čas a vyplním ho (možná jako ukončení prázdnin? :D). A máme něco společného, s 1 a 5 souhlasím a 6 a 8 by mě taky lákalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tsk to jen fajn, že se v některých bodech shodneme. Ráda si přečtu tvoji verzi prázdninového tagu :)

      Vymazat
  4. Tak jsem právě zjistila že kniha Vlak naděje bude opravdu zfilmováná!
    Akorát v článek je skoro dva roky starý, ve kterém jsem se tuto informaci dozvěděla, takže netuším, jak to reálné vypadá.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Super tag, už jsem ho viděla i u Darči, myslím... sama jsem nad jeho vyplněním přemýšlela, no nakonec jsem to zavrhla, klasicky :-D
    Jinak Bradavice bych taky ráda navštívila, to jsme na tom stejně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj skoro zapomněla, ale jelikož teď nemám nic k recenzi ani jiný článek, tak jsem dumala s čím přijít a našla jsem v textech tenhle předpřipravený tag! Tak se hodil. :)

      Vymazat
  6. Pěkný tag :) Byť už taky prázdniny hodně dlouho neprožívám, možná ho sepíšu taky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Správná pětka! Sakra, já jí někde mám, musím jí najít a snad si jí i přečtu, to je moje srdcovka stejně jako Trosečníci z Vlaštovek! :D
    Zajímavé zpestření a troška bližšího poznání autorky blogu, za mě super a možná, že tento TAG taky vyzkouším. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) Ráda mrknu, pokud vyzkoušíš.
      Já si Správnou pětku půjčovala tehdá u nás v knihovně, takže ji nemám.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí