VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE - 1.blogové narozeniny

Ahoj všem soutěžícím i těm ostatním!

První blogové narozeniny spolu se soutěží jsou za námi. A mně nezbývá, než vyhlásit výherce.

Ale než se k tomu dostanu, ráda bych napsala pár slov a hlavně bych chtěla poděkovat za vaši přízeň.
V narozeninovém článku jsem psala, že blog má dvaadvacet pravidelných čtenářů. K dnešku vás je již třicet! A facebooková stránka blogu se vyhoupla z devětatřiceti na 52 sledujících!
Díky moc! Jste super!
Doufám, že se vám bude má blogová tvorba nadále zamlouvat… :-)
Ačkoliv počty sledujících blog po dobu soutěže rostly, soutěžících však bylo (pro mě) nečekaně málo. Možná nezaujala výhra nebo se možná mohly zdát soutěžní otázky těžké? Ať už to bylo, jak chtělo, v období od 28. 8. do 10. 9. se zúčastnilo DEVĚT soutěžících.
Pojďme si to shrnout.

Celkem se vás zúčastnilo 9 soutěžících.  Dvě nemohly být zahrnuty do slosování, protože jim nevyšla tajenka, která byla hlavním úkolem pro vstup do slosování.
O knihu Co by můj syn měl vědět o světě si tedy zahrálo sedm soutěžících, kteří měli správné znění tajenky a v doplňujících odpovědích k ní měli nanejvýš jednu chybu.
Zájem byl i o obě bonusové knížky. Nakonec jsem kvůli chybovosti (zákeřné otázky vám dělaly problém) povolila i v těchto odpovědích jednu možnou chybu. Někteří z vás měli chyb vícero, proto jsem je nemohla do slosování zařadit.
Nakonec si z těch sedmi zahráli tři o knihu Šarlotin anděl a tři o Ráchelinu knihu. Mohli jste si vybrat i obě dvě, proto se mohou jména soutěžících u obou bonusovek opakovat!

Než vám prozradím vítězky (protože soutěžila jen děvčata), tak si napřed odtajníme správné odpovědi do doplňovačky a znění tajenky!
Otázky:
  1. V jaké části Francie se odehrává příběh z knihy Přístav naděje?
  2. Jak se jmenuje anděl v knize Šarlotin anděl?
  3. Jaké je jméno pohřešovaného dítěte v thrilleru Manželé odvedle?
  4. Uveď příjmení autorky knihy Obuvníkova žena.
  5. Podle které knihy byl zfilmován stejnojmenný film z roku 2004, ve kterém si zahrála Kristen Stewart?
  6. Jaké zvíře je uvedeno v názvu knihy, jež jsem použila ve čtenářské výzvě do kategorie “Kniha se zvířetem v názvu”? Uveďte v 1.pádu jednotného čísla.
  7. Původní jméno postavy z knihy Dánská dívka než se stane Lili Ellbovou?
  8. Název nakladatelství, u kterého vyšla kniha Sirotek č.8?
  9. Jak se jmenovala původním jménem holčička Vivien v knize Vlak naděje?
  10. Jak se jmenuje lev, se kterým by mě lákala procházka po jeho kraji?
  11. První kniha, kterou jsem v letošním roce četla, nese název?
  12. Uveď křestní jméno švédského autora, jehož kniha byla mojí první recenzí na blogu.
  13. Z jaké země pochází autorka knihy Ráchelina kniha?
  14. Příjmení spisovatele, od kterého jsem na “Světu knihy” získala jeho podpis?



Znění tajenky: Blog u Mermaidky
Bonusové otázky (pro pozorné čtenáře)
1) Víš, jak se jmenuje moje kočičí slečna?
-       Arwen

2) Jakou knihu jsem dostala k narozeninám?
-       Žádnou
3) Která z knih čtených v roce 2016 se stala mojí Top 1?
-       Babička pozdravuje a omlouvá se
4) Kolik knih jsem (do 28.8.) v letošním roce přečetla od českých autorů?
-       Tři
5) Kolik knih jsem si zvolila do Knižní výzvy pro rok 2017?
-       Třicet
Nejvíce jste chybovaly u otázky číslo 12. (Fredrick nebo Frederik - což do polí ani jedno nepasuje).
V bonusových otázkách vám dělala největší problém kniha k narozeninám, kde jste volily možnost Chlapec na vrcholku hory i Malé černé a devět žen. Tu první jsem si koupila za narozeninový voucher, ale nedostala jsem ji, a tu druhou jsem v červnu vyhrála u jiné blogerky. :-)
A přečtené knihy od českých autorů byly do data soutěže opravdu jen tři, někdo volil i čtyři, ale jednu z těch čtyř napsala slovenská autorka.
Jistě jste napnuté, jako struny, na tři vítěze.
Jdeme tedy do finále!
O samostatnou knihu Co by můj syn mě vědět o světě soutěžilo těchto sedm dam.



1. Marcela P.


2. Iveta B.
3. Pinky v knihách


4. The Mellorry


5. Terybookstory


6. Hanka K.
7. Olga K.


O knihy Co by můj syn měl vědět o světě
+ Šarlotin anděl si zahrála tato trojce:
1.    Iveta B.
2.   Pinky v knihách
3.    Hanka K.
Zde pod číslem 2 soutěžila Pinky.


Třetí výhra byla Ráchelina kniha:

1. Marcela P.
2. Iveta B.

3. Hanka K.
Knihu vyhrává Marcela pod číslem 1.
Výherkyním Hance, Pinky v knihách (Janě) a Marcele samozřejmě moc gratuluji. A přeji, aby se vám vyhrané knihy líbily! :-)

Výherkyním byl odeslán e-mail, pokud na něj do neděle neodpoví, budu pro danou výhru losovat nového výherce.

Všem zúčastněným ještě jednou děkuji, že si našly čas a chuť se zapojit. Také děkuji za milá slova k blogu a mé tvorbě zde. Vaše připomínky a názory jsem si vzala k srdci. A pokusím se to, co půjde, zlepšit. S jednou takovou jsem hned začala, a to ohledně „malého drobného písma“ v textu. Snad je to takhle lepší. ;)
Bohužel je časově náročné změnit všechny původní články, kde to malé písmo v minulosti je.
Také jste hojně chválily vzhled blogu, takže díky! Aspoň vím, že ho nebudu v dohledné době měnit :-D I když to drobné písmo v postranním panelu a u komentářů, které nejde změnit, mě docela rozčiluje...

Myslím, že to je k vyhodnocení soutěže a prvním blogovým narozeninám VŠE!
Mějte se co nejlíp - Monika
Pardóóón,
Vaše ൬ermaidka ;)


Publikováno dne: pátek 22.září/2017 v 12:30

Komentáře

  1. Ještě jednou moc děkuji :-) Článek jsem četla trochu s napětím a očekáváním, ale nedoufala jsem v to. A děkuji za fajn soutěž, u které jsme si všechny potrápily mozkové buňky. Bylo to celkem složité, ale zábavné. Určitě se budu těšit na případné další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě jednou gratuluji. A přeji ať se kniha líbí :)
      Snad je to písmo už lepší :)
      Přeji hezkýprvní podzimní víkend. ;)

      Vymazat
  2. Výherkyním gratuluji :) Byla to bezvadná soutěž (a místy obtížná :D). Těším se na další a věřím, že bude stejně zajímavá jako tady ta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivet, musím přiznat, že i mě dala soutěž zabrat :-D Ale rozhodně mě to bavilo! Zvolit taková slova, aby pasovala do tajenky s přitom, aby byla zmíňka na blogu ;) Jsem velice ráda a potěšena, že soutěž bavila ;)

      Vymazat
  3. Ještě jednou děkuji Moni! Vážně jsem to nečekala a na knihy se moc těším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za účast! A jako perličku dodávám i veřejně :-) Byl a jsi jediná, kdo měl obojí bez jediné chybičky! Klobouk dolů! O to víc, mě potěšilo, že Tě random.org vybral :-D

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí