NOVÉ KOUSKY Č.13

Nové kousky č. 13
  
Ješte než se začalo schylovat ke stěhování, mi doma přibyla dvojice knih, která ještě spadá do října. Z toho důvodu vám ji přináším ještě před tím, než se na blogu objeví Říjnového ohlédnutí
Přestože jsem v říjnu v posledním přírůstkovém článku psala, že již neplánuji žádnou knihu kupovat, nakonec jsem neodolala a ještě dvě knihy ulovila a přibalila do krabic ke stěhování. Vybalená zatím není z krabic žádná kniha, takže momentálně čtu na čtečce. 

Ale pojďme si ukázat zmíněné dva přírůstky: 

První knihu jsem vám představila v upoutávkách č. 14. Jedná se o nové 3 přepracované vydání. Tuto knihu jsem četla někdy v letech 2007/2008 – tehdy 1.vydání. Knihu mi nedávno připomněla Ivet (z Údolí rozmanitosti), která publikovala recenzi na jinou autorčinu knihu. Pár dní na to jsem si všimla, že brzy vyjde nové vydání právě Hračky, a tak jsem si řekla, že si ji pořídím. 

HRAČKA – Sylva Lauerová


AnotaceTřetí, upravené vydání erotického bestselleru Hračka autorky Sylvy Lauerové (Otrok, Michael2007, ed. Královny slz a ostružin), jedné z nejkontroverznějších osobností české literární scény. Děj románu se odehrává na Seychelských ostrovech, v exotickém ráji, kam noha běžného smrtelníka téměř nevkročí. Luxusní prostředí privátního letoviska, vyhledávaného světovými celebritami, je popsáno pohledem mladé české ženy. Ta se zde setkává se svým osudovým mužem a prožívá vášnivý a intenzivní vztah, hraničící s posedlostí. 
Syrovost sexuálních scén a přímočará otevřenost, se kterou autorka nahlíží do myšlenkových pochodů ženy-predátora, činí z této knihy zcela výjimečnou sondu do intimního vyjádření ženské emancipace, sahající za hranice normality. Bezmezný, až povrchní obdiv k mužskému tělu, sex, okultní rituály - to jsou slova, která tuto knihu definují. A přestože je o lásce, rozkrývá nebezpečnou a zraňující hru lidského ega, spojenou s tělesnou touhou a manipulací.

Druhá kniha vyšla na Velký knižní čtvrtek dne 19.10. 2017 a mě zaujala už jen tím, že je od autora, který má můj obdiv, ačkoliv jsem od něho zatím četla pouze jednu knihu, a to konktrétně Chlapce v pruhovaném pyžamu. Pokud knižní svět sledujete s pravidelností, už víte, co za knihu tu mám. Na druhou stranu jsem na knihu zvědavá i proto, že má být úplně z odlišného světa než autorovi předešlé dvě knihy. 

KROMOBYČEJNÁ POUŤ BARNABYHO BROCKETA – John Boyne


AnotaceManželé Brocketovi jsou úplně obyčejný, spořádaný pár a jsou na to náležitě pyšní – nad vším zvláštním či odlišným ohrnují nos. Jenže pak se jim narodí Barnaby, a hned jak přijde na svět, je nabíledni, že on obyčejný rozhodně nebude. K hrůze rodičů se chlapec vzpírá gravitačnímu zákonu… a létá.
Barnaby by se rodičům zoufale rád zavděčil, a proto se všemožně snaží udržet nohama na zemi. Marně. A tak jednoho osudového dne Brocketovi dospějí k závěru, že už toho mají dost. Když si chce Barnaby létat, tak ať si letí…
Šťastná náhoda však obelstěnému, vyděšenému a osamocenému Barnabymu přivane do cesty horkovzdušný balon s pozoruhodnou posádkou – a tak začíná chlapcova kouzelná cesta kolem světa, na níž ho postupně doprovází plejáda nezapomenutelných přátel.


 Tak to jsou ony, moje nové krásky na tu mojí hromádku k přečtení. 
A to je zpětně k říjnovým přírůstkům vše. 


Přeji hezký večer,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: pondělí 6.listopadu/2017 v 20:30 

Komentáře

  1. Na Hračku se také chystám a toto vydání je nádherné. Možná si ji taky pořídím :) A že John Boyne vydal další knihu je pro mě překvapení. Ještě jsem se k němu nedostala a on zatím vydává knihy jak na běžícím páse :D Budu to muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořiď tohle vydání má fakt nejlepší obálku :-)
      K J.Boyne, já to taky netušila, ale vykoukla na mě v knihukupectví a dokonce jsem už někde na ni četla recenzi (myslím, že celkem i kladnou). Je ale pravda, že Chlapec na vrcholu hory tu na mě stále čeká, tak těžko říct, kdy se dostanu k Barnabymu :-O ?

      Vymazat
  2. Nové vydání Hračky vypadá opravdu pěkně, ale na nákup knihy to úplně nevidím, takže si asi vypůjčím v knihovně :-)
    Johna Boyna vůbec nesleduju, takže i mě, stejně jako Ivet, uniklo, že vydal další knihu :-) Ať se líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcel, jsem zvědavá, jaká kniha bude, ale myslím, že to zjistím až příštím roce (už totiž vím do jaké kategorie kniha pasuje ve čtenářské výzvě pro rok příští rok :-D).

      Vymazat
  3. Ani jednu knihu neznám, ale nevypadají špatně. Užij si čtení, já se budu těšit na recenze... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jedna z knih mi nic neříká, ale nevypadají špatně. Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Boyne je novinka a Hračka je dost sverázná knih pro určitý okruh čtenářů ...

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí