OHLÉDNUTÍ 11 - Listopad

Ahoj milí knihomolové,



je na čase se vrátit o měsíc zpět a ukázat vám, jak jsem si vedla v listopadu! No! Tentokrát rozhodně není čím se chlubit!! Tudíž to dnes bude docela krátké ohlédnutí.

Poslední dobou nemám na čtení nějak energii. :(

Do toho jsme se začátkem listopadu s přítelem stěhovali a já to teď mám dál do práce, takže vstávám dříve a v MHD po ránu spíš klimbám místo otevírání a začtení se do knihy. Vím, že jsou to chabé výmluvy. I to, že doma jsem se pustila raději do vybalování věcí z krabic, než do knížky. Jak už jsem psala není nějak chuť a ani vůle číst. :(

Takže jak můj jedenáctý měsíc vypadal?
Začátkem listopadu jsem se pustila a rozečetla knihu Jako zabít ptáčka, ale nedařilo se mi začíst se, a tak jsem knihu po čase odložila a nahradila jí čtečkou, ve které jsem otevřela e-knihu Ten kdo stojí v koutě.

Rovnou to zjednodušíme! Protože jedinou mou listopadovou přečtenou knihou je právě zmíněná kniha Ten kdo stojí v koutě, kterou napsal Stephen Chbosky. Kniha je psaná formou deníku, tudíž jsem ji rovnou i zařadila do Čtenářské výzvy na DK. Deníkové zápisky jsou dopisy, které píše Charlie neznámému pozorovateli. Píše o svém životě, o střední škole, o přátelství.
Kniha se mi docela zalíbila a vím, že je i film, na který bych se docela ráda podívala. Zaujalo mne, že ve filmu hraje Emma Watson. Viděli jste teto film? Jaký je?

Po dočtení Charlieho příběhu jsem pár dní žádnou novou knihu neotevřela. Až na konci listopadu, den po mé účasti na křtu knihy Hračka, jsem se pustila právě do této knihy, kterou mám momentálně rozečtenou. Sice jsem ji četla asi před devíti lety, ale to vůbec nevadí.

A jak to mám s přírůstky?
Na konci listopadu mi přibyly dvě knihy, které jsem vám v posledním článku představila. Je to druhý díl ze série o Harrym Potterovi - Tajemná komnata a pak kniha Lidé, kteří mě znali od Kim Hooper.

Moje suma sumárum tedy činí 44 knih k přečtení. Přečteno 216 stránek.

Pár slov na konec:
Opravdu ten listopad u mě vypadá, jako kdyby vůbec nebyl. Teda myslím knižně!
Protože jinak jsem s listopadem spokojená. Konečně došlo na dlouho očekávané stěhování. Knihy se konečně přesunuly z tašek do poliček, ale na klasickou velkou knihovnu mohu (zatím) zapomenout. Není tu na ni bohužel místo. :( Ale třeba se něco vymyslí (nápad by totiž jeden byl), protože po uložení knih, které jsem přestěhovala, nějak nezbývá místo na ty, které mám ve skřínce (knihovně) doma u mamky. Ale tohle budu řešit až postupem času a rozhodně až po Vánocích, které máme již pomalu “za rohem.” :-)

Když už jsme u toho, jak se těšíte na letošní svátky a máte již pořízené dárky? Já z větší části ano, ale ještě mi některé chybí, a nebo jsou “na cestě”. :-)

Přeji klidné předvánoční dny,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: pátek 15.prosince/2017 v 20:45

Komentáře

  1. Listopad byl pro mě také velmi slabým měsícem... Poslední dobou vážně nic nestíhám... snad bude v novém roce lépe :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že jsi na tom podobně.
      Také doufám, že od ledna se do čtení (a i psaní) opět pustím s vervu... Teď už nezvládám a hodně mě to mrzí i díky, tomu, že jsem si během roku věřila, že pokořím tu čtenářskou výzvu na Databázi, ale .... vím, že to nedám...
      Dneska místo možnosti si číst, zevlím na netu a za chvilku má dorazit návštěva ... :(

      Vymazat
  2. No vidíš, jedna knížka přečtená, paráda. Já si tvé ohlédnutí četla už dříve na mobilu, ale konečně jsem se dostala na pc a můžu ti ho okomentovat :-) Čekala jsem, že nebudeš mít v listopadu přečtenou žádnou knihu, hlavně kvůli tomu stěhování a nechuti ke čtení, ale super :-) Prosinec asi taky nebude slavný...nebo...? Jsi dobrá, že jsi ještě stihla zařadit knížku do výzvy na Databázi, já už to asi nezvládnu :D Já teď dočetla HEX (knížka z knihovny, v pondělí musím vrátit), sepíšu minirecenzi, ale mám rozečtenou Panenku...No a v pondělí si chci půjčit Vánoční koledu a přidat se ke společnému čtení, co pořádá Lucka z Luciiny zašívárny. Nikdy jsem ji nečetla...No nějak jsem se rozepsala, tak já už se loučím :D Hezký sobotní večer přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem to tu od tebe četla asi třikrát a koukát, že jsem ani jednou nereagovala. Tak to se moc omlouvám a napravuji.
      Jo jsem ráda i za tu jednu, a zatím to prosinci vypadá zaím taky na jednu, ale třeba se ještě překonám... Ještě bych se mohla překonat s příspěvkama na blog, ale to se snad od ledna poddá. Bude ohlédnutí za prosinec pak ještě to moje za výzvy... takže ono to pak zase půjde :) Aspoň sebe tím zatím chlácholím.
      PS: koukala jsi na ta témata čtenářské výzvy pro rok 2018? Mě tentokrát vůbec nenadchla! :( Tak jsem zvědavá, jestli se do ní pustím, možná to jen zkusím - tři knížky už mám do ní vybrané, ale...tři není dvacet!

      Vymazat
  3. Jsem na tom se čtením dost podobně. :/
    To nové vydání Harryho je úžasné. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, nové vydání se povedlo ;))
      Tak přeji ať je prosinec ve čtení lepší. U mě zatím nikoliv.

      Vymazat
  4. Hele ono je jedno jestli máš nebo nemáš čas. Já si myslím, že je krásné, že si i v tom všem udšláš alespoň tu hodinku a nesedíš u televize :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten, kdo stojí vkoutě je moje srdcová záležitost! To byl dobrý listopadový výběr :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí