SVĚT KNIH 2017

Zdravím všechny mé čtenáře, 

po více jak čtrnáctidenní odmlce a nestíhání přináším nový článek. 
A o čem jiném po víkendu může být, než o návštěvě na veletrhu Svět Knihy 2017.

Jelikož se zrovna na tento víkend nashromáždily různé akce, na kterých jsem chtěla být. Nezbývalo nic jiného než si vzít v pátek dovolenou a jít na pražské Výstaviště Holešovice právě v tento den.


Program jsem dopodrobna předem nastudovaný neměla. Jen ve čtvrtek večer jsem se podívala, co by mohlo pro mě být v pátek zajímavé. 
Zalíbila se mi beseda s autorem Johnem Boynem: "Za plotem koncentračního tábora" od 11:00 hod. Nakonec to ale nedopadlo. Nějak jsem se nemohla vykopat včas z domova a i sraz s doprovodem byl nakonec posunut, a já tedy až ve 12:20 kupovala vstupenku. Což bylo dvacet minut po skončení besedy. Povedlo se mi však stihnout autogramiádu tohoto spisovatele, která se konala u stánku Slovart od půl jedné. :-)
Akorát jsem si zapomněla vzít knihu s sebou k podpisu, když jsem odcházela z domova, a tak jsem si ve zmíněném stánku koupila knihu "Chlapec v pruhovaném pyžamu" novou. Asi se ptáte, proč jsem si tedy nekoupila Chlapce na vrcholku hory? Protože jsem chtěla mít podepsanou právě tu druhou. Naštěstí veletržní cena byla 199,-Kč. A za podpis jsem byla moc ráda. Takže to i za tu koupi nové knihy a spokojenost stálo!

Další stánek, který bych ráda zmínila byl Albatros. Zde mě zaujalo plno knih, a z nich i mám několik na seznamu, že bych si ráda přečetla, ale držela jsem se a odešla jsem pouze s novým vydáním Bajek barda Beedleho. :-) Ta obálka je naprosto úžasná!

Dále jsem utrácela ve stánku Euromédia. Napřed mě odchytla paní z Knižního klubu a zlákala mě na akci 50% slevy až na tři knihy od nich. A jelikož jsem už dvě v ruce měla, tak lanaření stát se členem paní moc dlouho netrvalo a úpis byl spáchám. :-D
A co jsem si tedy koupila?

První volba padla na novinku od Liane Moritarty: Poslední výročí.

Dále na knihu, která získala ocenění Magnesia Litera 2017 v kategorii překladová kniha - Jasno Lepo Podstín Zhyna od Sara Baume

Jako třetí knihu, která by byla za polovinu jsem si nemohla vybrat, proto jsem sáhla po knize Manželé odvedle, kterou jak jistě víte, jsem již četla, ale knihu jsem poslala dál. Koupila jsem si ji tedy proto, aby našla místo v mé knihovničce. :) Poslední dvě knihy jsem pořídila za výprodejové ceny a mám v plánu je darovat: Obuvníkovu ženu a Stín Banyánu

Poslední knihu jsem získala zadarmo ve stánku BB art - Lovec zločinců od C. S. Quinnové. Tuhle knihu mám v plánu také darovat. A zadarmo byla díky jejich akci - kup 3 a zaplať dvě! Kamarádka si tam dvě vybrala, ale nemohla vybrat žádnou další, tak mi nabídla, zda si vyberu něco já. 

Bylo to vážně skvělé odpoledne. A jsem ráda, že jsem díky dovolené mohla na tuto akci zavítat. Přestože jsem měla na večer ještě naplánované divadlo, si myslím, že jsem si to na veletrhu patřičně užila. Ačkoliv mě trochu mrzelo, že se mi nepodařilo naplánovat žádný sraz s někým z mých čtenářů nebo jiných blogerů, ale sobota (kdy jste vy oslovení jeli) se mi bohužel nehodila. :-( Třeba příště.

Domů jsem se táhla (přes divadlo) s dvěma taškami knih a několika prospekty. Dohromady jsem ulovila na veletrhu osm knih, jednu magnetickou záložku, dvě papírové, audioknihu zdarma, 20% slevu do knih Dobrovský, malované (darované) přáníčko z Galerie Pastelka a plátěnou tašku ze stánku Národní knihovny.

A jaký byl váš víkend? Navštívili jste některý den také Svět knih? A co za knižní úlovky jste si z Výstaviště odnesli?
Těším se na vaše komentáře.

Hezké pondělí přeje,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: pondělí 15.května/2017 v 10:00

Komentáře

  1. Jé, tak autogram v Chlapci ti moc závidím. :) A celkový den na Světu knihy...mně bohužel nevyšel ani jeden den, což mě dost mrzí, už i loni jsem to propásla. Asi mám smůlu. :D
    Knihy sis pořídila bezvadné, dost se mi líbí Poslední výročí.
    Tak ať se hezky čtou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla vloni poprvé a tak jsem si to letos ráda zopakovala :)
      Doufám, že se k nim brzy dostanu a otevřou je, koukala jsem že ty už máš Chlapce za sebou. Musím se do něho pustit, ale čekám na správné načasování - chápeš, ne? ;)

      Vymazat
  2. Svět knihy jsem bohužel nenavštívila :-( Jelikož jsem z Ostravy, tak to mám celkem z ruky. Uvidím, třeba se tam podívám příští rok :-) Ale muselo to být super. Teď čtu všude o tom reporty a závidím :-) Jinak krásné kousky a jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Poslední výročí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tal to chápu! Z Ostravy by se mi popravdě míč nechtělo, leda že bych měla v Praze kde přespat, a když máš doma mimčo, tak to se myslím těžko skloubí.
      Bylo to fajn - podle mě v pátek míň lidí - bez front. Paráda to byla!
      Taky jsem na Poslední výročí zvědavá. :)

      Vymazat
  3. Škoda, že jsme se nepotkali, já víceméně chodila s přítelem a švagrovou :) Ale užila jsem si to parádně, ale článek psát nebudu :) Mám toho tolik k recenzi a vzpomínky jsou jen jedny :) Možná jen dám nághled na cestovatelskou knihu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi byla v pátek, tak to je fakt škoda :( Já byla s kamarádem a potkala jsem tam pak ještě kamarádku, tak se k nám přidala :) A v neděli jsem zjistila že tam byla v pátek odpoledne i přítelova maminka :-D

      Vymazat
    2. No já nakonec byla v sobotu, ale chtěla jsem i v pátek :D Já ty Bajky tam takéokukovala, ale mám ty původní, ale ty nechám asi drahým rodičům a pořídím si své :D

      Vymazat
  4. Samé krásné knižní přírůstky. Na veletrh jsem se bohužel nedostala a moc mě to mrzí, zvlášť když vidím, jak jsou všichni nadšení... Příští rok se na 100% musím zúčastnit. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knižní přírůstky, Moni :) Jasno lepo... mě taky láká :) Všechny si je moc užij a hlavně je skvělé, že sis Svět knihy perfektně užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko, byl to parádní den. Snad se k zakoupeným knihám brzy dostanu :)
      Včera jsem na chvíli otevřela Chlapce v pruhovaném pyžamu. Ale do práce teď jezdím s jinou knihou :)

      Vymazat
  6. Já se tam snad nikdy nedostanu. Nevím proč, ale letos jsem to nějak zaspala. A stejně jsem měla pracovní víkend.. Ach jo. Jsem ale ráda, že sis to užila a přivezla spoustu skvělých knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila, děkuji :)
      Tak uvidíš příští rok, třeba to tentokrát vyjde ;)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí