SRPNOVÉ E-KNIHY

Krásnou neděli všem, 


v minulém článku mých knižních přírůstků jsem vám slibovala, že vám za srpen ukážu i pár nových e-knih. Všechny jsem si koupila na eReading.cz, kde celý srpen pobíhala hra „Žolíky“Každý všední den přišla do e-mailu vylosovaná karta, ke které se pojila e-kniha. A buďto se vám líbila nebo ne...

Já si nakonec celkem koupila čtyři knihy v elektronické verzi.

A které?

OSM – Radka Třeštíková


Anotace: Příběh o několika láskách s jednou detektivní zápletkou. Začíná nečekaně skoro koncem a končí začátkem. Hlavní hrdinka Míša je následkem střelného poranění v bezvědomí. Kdo jí chtěl ublížit a proč, když ji všichni měli rádi? A co se stane, až se Míša probudí a ze svého života si bude pamatovat jenom něco?

Od Třeštíkové jsem zatím nic nečetla, a asi bych se po knize zatím ani nepoohlížela, kdyby nebyla v žolíkovi hře spjatá s jednou kartou a cenou 69,-Kč. Tak uvidím, jak se mi bude spisovatelčina novinka zamlouvat.


ZA ZAVŘENÝMI DVEŘMI – B. A. Paris


Anotace: Dokonalé manželství, nebo dokonalá lež? Páry, jako jsou Jack a Grace, musíte obdivovat, ať chcete nebo ne. On dobře vypadá a umí vydělat peníze, ona je elegantní a šarmantní. Skoro je vám líto, že se s ní nemůžete spřátelit a poznat ji o trochu víc. Oni dva jsou totiž pořád spolu. Taková láska! Pak si ale uvědomíte, že Grace nikdy nezvedne telefon, že nepřijímá žádná pozvání, pokud není pozván i její manžel. A jejich ložnice má zamřížované okno!

Víte, jak to mám s thrillery, ale už jsem dva pokořila. Podle anotace se mi zdá, že by mě mohl chytnout i tenhle. Tak uvidíme. A pak karta, u které tento román byl hlásala cenu 10,-Kč! A to se vyplatí!

LITUJI, ČEKAJÍ MĚ – Agnes Martin-Lugand


Anotace: Ambiciózní Yaël žije jen svou prací a nemá čas ani na přátele. Pak potká bývalého kamaráda Marka, který před lety bez vysvětlení zmizel. Yaël i díky němu nachází cestu ke svému zapomenutému bezstarostnému já. Uvědomuje si ale, že její city k Markovi nejsou kamarádské. To ji staví před nelehký úkol – najít rovnováhu mezi láskou a kariérou. Jak má obstát v náročné práci a zároveň věnovat dostatek času novému vztahu, aby Marka znovu neztratila?
Jak asi víte, knihu mám i v pevné vazbě, ale do "mhdčka" se ve čtečce rozhodně bude hodit, o to víc, že vlastně nestála nic. Byla za 0,-Kč. Neberte to!

Poslední kniha, kterou jsem si do košíku přidala, je z balíčku 30% sleva na vybrané tituly od Stehena Kinga. Stála mě 139,-Kč.

ZELENÁ MÍLE – Stephen King


Anotace: Ve věznici Cold Mountain, v bezútěšné řadě cel známé jako Zelená míle, čekají na smrt vrazi tak zvrácení jako psychopat William Wharton a tak posedlí jako Eduard Delacroix. Dohlíží na ně několik dozorců: slušný Paul Edgecombe či naopak sadistický Percy Wetmore. Ale ať dobří, či zlí, ať nevinní, nebo ničemní, nikdo z nich se dosud nesetkal s někým tak brutálním, jako je obr John Coffey, násilník a vrah dvou holčiček. Je Coffey ďábel v lidské podobě? Nebo je někým úplně jiným? Mezi nebem a zemí je víc zázraků, než si kdokoli v Cold Mountain umí představit – a pravda vychází najevo v tlakových vlnách, které dokáže vyvolat jen Stephen King, a v explozivním finále, které čtenáři vyrazí dech.

Příběh o Johnu Coffeym vyprávěným Paulem Edgecombem, mám již dočten a připravuji své zhodnocení (recenzi). Již brzy zde na blogu.

Slibovaný výčet e-knih máme za sebou. Dohromady jsem za ně utratila 218,-Kč.

Než uzavřu všechny knižní přírůstky za srpen, tak tu ještě mám jeden výherní balíček očekávaných knih od Jany (Pinky v knihách), který mi dorazil ke konci srpna.
Jedná se o knihy od Roberta BryndzyDívka v ledu a Noční lov.

Na knihy se těším, jen ještě nevím, kdy na ně přijde řada.

A to je ze srpnových přírůstků opravdu vše.
Ještě jednou se o všech zmíním klasicky v ohlédnutí.

Zatím se mějte parádně,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: neděle 3.září/2017 v 16:10

Komentáře

  1. Ke knihám gratuluju. :) Já bych si ráda přečetla Lituji, čekají mě (takže ti jí dost závidím)... :))) Jinak přeju příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása :-) první dvě na mě stále čekají a opravdu netuším, kdy se k nim dostanu...No a Zelená míle super, budu zvědavá na recenzi :-) Do téhle knihy bych se určitě taky jednou chtěla pustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A samozřejmě gratuluji k výhře :-) Jsem zvědavá, co na knihy Roberta Bryndzy řekneš ;-)

      Vymazat
    2. Díky! Já dnes kousek rozečetla z knihy Za zavřenými dveřmi, ale opravdu jen kousek :-D

      Vymazat
  3. Po Za zavřenými dveřmi pokukuji :) A Bryndza se Ti bude líbit, obě knihy jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je čtu (ZZD) a je to hustý!! Sice jsem teprve na začátku (1/4), ale zdá se, že to bude vydařené...

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí