NOVÉ KOUSKY Č.15

Krásný večer v novém roce,


ještě jednou vás dneska zdravím, milí knihomolové.
Podíváme se totiž na poslední přírůstky roku 2017.


První dvě knihy mi přinesl “Ježíšek”. :-)
Z mého seznamu přání, který jsem mu na začátku prosince napsala mě obdaroval těma, které jsem si nejvíc přála. :-)


MEDVĚDÍN - Fredrik Backman



Anotace: Pro většinu lidí neznamená vítězství na juniorském mistrovství v ledním hokeji nic moc, ale pro obyvatele Björnstadu to znamená všechno. Vítězství jako tohle by totiž mohlo přitáhnout pozornost k upadajícímu městečku: přilákat státní dotace a talentované sportovce, kteří by dali Björnstadu přednost před velkými městy v okolí. Vítězství jako tohle by rozhodně znamenalo všechno pro hubeného teenagera Amata, který je všude mimo led za vyvrhela; pro Kevina, hvězdného hráče, jenž stojí jen krůček od zářivé budoucnosti v NHL; i pro Petera, jejich obětavého generálního manažera, jehož vlastní profesionální hokejová kariéra skončila tragédií. Tým by mohl mít šanci splnit sny celého města. Ale jedné noci během zapíjení klíčového vítězství se něco stane mezi Kevinem a Peterovou dcerou — a druhý den to vypadá, že se všechno změnilo. Vznesená obvinění se šíří po celém Björnstadu jako vlny po rybníce, žádný dům nevynechají. V honbě za úspěchem týmu je složité rozpoznat hranice věrnosti a zrady. Nakonec musí jeden mladý muž najít odvahu říct nahlas pravdu, kterou, jak se zdá, nikdo nechce slyšet.


ZTRACENÉ SVĚTLO - Jill Santopolo



Anotace: Neodolatelný romantický příběh o přetrvávající síle opravdové lásky se šokujícím, nezapomenutelným koncem. – Lucy stojí před životním rozhodnutím. Než k němu dospěje, bude si muset přehrát svůj příběh, vlastně jejich příběh, od začátku. S Gabem se seznámí na univerzitě v jeden zvláštní den, který promění osudy všech zúčastněných. Je možné, aby našli smysl život jeden ve druhém? Anebo se mají podvolit proudům, které je od sebe odvádějí? Jejich třináctiletá cesta plná snů, touhy, žárlivosti, zrad a nakonec lásky je hlubokým a zároveň čtivým vykreslením jednoho (ne)obyčejného vztahu, ve kterém se může najít každý, kdo miloval.


Po svátcích se klasicky roztrhl pytel se slevami!
Jednu takovou super knižní slevu mělo i Knihkupectví Dobrovský a to 30% sleva na vše! Původně jsem si říkala, že odolám, že mám tolik knih na poličce “čeká na přečtení”, tak k čemu další, když nevím kdy se k nim dostanu? Ale nakonec jsem samu sebe přemluvila,. Hlavně proto, že jsem šla ještě pro jeden vánoční dárek (jelikož jsme měli 2. Vánoce s mojí rodinou až 30.12. a s tetou, která přiletěla z Anglie). Ve slevě jsem tedy koupila všeho všudy čtyři knihy (z toho Krasojezdkyni od J. Moyes pro mamku).
A které knihy jsem pořídila sobě?


SE ZÁŠTÍ - Eileen Cook



Anotace: Osmnáctiletá Jill Charron vyráží na výlet do Itálie. Má to být dobrodružství na celý život. Ale dochází k nehodě. Jill se probouzí v nemocnici, nohu v sádře, stehy v obličeji, a místo paměti z posledních 6 týdnů jen jedno velké nic. Jill zjistí, že se připletla do nehody se smrtelnými následky. Její otec jí nechá převézt domů, aby měla kvalitní péči. Včetně právníka a houfu novinářů... Zdá se, že nehoda nebyla nehoda... Jill se snaží dát dohromady události posledních šesti týdnů, než její dosud pohodlný a bezproblémový život zmizí v nenávratnu.


DCERA KRÁLE MOČÁLŮ - Karen Dionne


Anotace: Když neslavně známý únosce dětí Král močálů uteče z přísně střeženého vězení uprostřed Michiganské divočiny, je si Helena Pelletierová jistá, že je schopná ho se svými loveckými a stopařskými schopnostmi chytit. Vždyť znalostmi rozlehlých močálů se Králi nemůže nikdo vyrovnat - kromě Heleny, jeho vlastní dcery. Postupně zjišťuje, že útěk z vězení byl jen první krok v otcově promyšleném plánu. Jeho cílem je totiž unést ji i její dvě malé dcerky. V této hře o přežití musí Helena využít vše, co se od otce jako dítě naučila.


HARRY POTTER A VĚZEŇ Z AZKABANU - J. K. Rowlingová
- reediční vydání r. 2017

Anotace: Harry Potter a jeho kamarádi Ron a Hermiona jsou už ve třetím ročníku bradavické Školy čar a kouzel. Harry se nemohl dočkat začátku školního roku, když ale přijede do Bradavic, panuje tam napjatá atmosféra a strach. Proč? Na svobodu uprchl vězeň z Azkabanu, nebezpečný vrah Sirius Black – prý nástupce lorda Voldemorta, Pána zla. A stopa vede – kam jinam než do školy v Bradavicích.


Tak to by byly mé prosincové přírůstky.
Ale nejsou!
Ještě jsem vlastně dostala od (nevím kterého :-D) Ježíška knížku, kterou jsem v přírůstcích dosud nezmínila, jedná se totiž o knihu, kterou jsem již četla a psala i recenzi.

Tou knihou je dvojromán od
Patrika Hartla - Okamžiky štěstí.
Jelikož ji mám teď dvakrát, je možné že o tu mojí za nějaký čas uspořádám soutěž. :-) Takový je plán do budoucna, abyste věděli na co se těšit… :-)

Co za knihy jste dostali k Vánocům vy? A četli jste některou z mých přírůstků? Napište mi do komentářů.

Hezký večer,
Vaše ൬ermaidka  


Publikováno dne: pondělí 1.ledna/2018 v 21:10

Komentáře

  1. Ke knihám gratuluju. :) Knihu Se záští můžu jedině doporučit a Ztracené světlo vypadá vážně dobře. Užij si čtení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad užiju ;) Na všechny knihy jsem hodně zvědavá. Pustila jsem se do Backmana a pak se uvidí ;)

      Vymazat
  2. Pěkné kousky. Jsem zvědavá na recenze na Se záští a pak na Dceru krále močálů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k nim brzy dostanu... Nějak se mi to doma kupí, ale komu ne? ;)

      Vymazat
  3. To nové vydání Harryho Pottera je fakt nádherný! A to stejné tedy platí o ilustrovaném vydání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta ilustrovaná vydání mi do ruky zatím nepřišla. Reedice HP s novými přebaly se mi tuze líbí. Jen mě štve, že na konci knih chybí "obsah kapitol" :(

      Vymazat
  4. Krásné kousky :-) BUdu se těšit na všechny recenze a hlavně na Dceru krále močálů :-) Snad se budou všechny líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marcelo :) Sama jsem zvědavá, co na Dceru krále močálů řeknu.. Mám rozečtenou knihu Medvědín, ale zatím to jde pomalu, ale rozhodně se to čte hezky, i když mi hokej nic neříká :-D Backman si vždy ten sport umí teda vybrat (narážka na Tady byla Britt-Marie) :-D

      Vymazat
  5. Moc pěkné nové kousky, to se ježíšek pěkně trefil :) Těšíms e na tvoje recenze na Ztracené světlo a Se záští:) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, uvidím kdy se ke knihám dostanu. Ale snad brzy, hodně mě lákají ;)
      Blbý je, že zatím žádná z těchto se mi teda do výzvy na DK nehodí :-D :-/

      Vymazat
  6. Se záští mám také v plánu, takže se budu těšit na tvůj názor. A Pottera ti závidím, to je prostě něco úžasnéo, toto zpracování. A věřím, že v knihovně to bude vypadat naprosto kouzelně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou naprosto kouzelná ta nová reediční vydání :-)
      Jo, to ještě nevím, kdy se Se záští dostane na řadu ...

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí