PŘIBYLO MI - V LEDNU

Krásný sobotní večer,

vítejte u letošního článku s novými kousky. Dneska to nebude nijak dlouhý článek, protože pokud čekáte plno knižních přírůstků, tak vás zklamu. Za leden mi totiž přibyla pouze jedna kniha. Pořídila jsem si ji z druhé ruky v bazaru na facebooku, ale prodávající uváděl, že je nečtená. :)

Je to kniha z mé oblíbené knižní (i filmové) série a její předchozí díl právě čtu. :-)

OHNIVÝ POHÁR - J. K. Rowlingová
- reediční vydání r. 2017

zdroj obrázku

Anotace„Půjde o tři úkoly, jejichž plnění bude rozloženo do celého školního roku a které prověří schopnosti šampionů v mnoha různých ohledech… jejich kouzelnickou zdatnost – jejich odvahu – umění logické dedukce – a samozřejmě, jejich schopnost čelit nebezpečí.“ V Bradavicích se bude konat Turnaj tří kouzelníků. Zúčastnit se ho smí jen studenti, kterým už bylo sedmnáct let, a tak Harry Potter zatím alespoň sní o tom, že turnaj jednou vyhraje. Jenže když o Halloweenu Ohnivý pohár vyřkne své rozhodnutí, Harry s úžasem zjistí, že je mezi vybranými. Čekají ho smrtící úkoly, draci a temní čarodějové, ale s pomocí svých nejlepších přátel Rona a Hermiony to Harry možná… přežije.

Opět jsem neodolala! Ta reediční vydání jsou prostě nádherná. A jelikož jsem svá původní (první) vydání dala pryč, rozhodla jsem se, že si nová reediční vydání pořídím do knihovny všechna. Takže mi chybějí ještě tři. Fénixův řád by měl vyjít za pár dní a Princ dvojí krve začátkem března. Juch! Alespoň víte, co můžete v příštích měsících najít v mých přírůstkových článcích. :)
Já jsem s tímto jediným lednovým přírůstkem spokojená. Nechci si pořizovat plno nových knih, aby mi pak ležely ladem na poličce. Stačí ty, co tam jsou a čekají, až na ně přijde řada... Ale vím, že se stejně přírůstkům nevyhnu, nejde všem těm novinkám odolat. Nemluvě o tom, že bych si měla objednat knihy z Knižního klubu, tudíž by se v únorových přírůstcích mohlo objevit knih více, než jen jedna. :-D 
Nechme se společně překvapit. :-)

A jak to máte vy s přírůstky? Kolik jste si jich během ledna pořídili? A také si někdy říkáte, že byste si neměli pořizovat tolik nových knih, ale věnovat se těm doma? 

Přeji vám hezký zbytek víkendu. 
Vaše ൬ermaidka

Publikováno dne: sobota 3.února/2018 ve 21:35

Komentáře

  1. Tak zrovna tenhle přírůstek za to určitě stojí, já bych si novou reedici taky ráda pořídila, na druhou stranu mi to přijde trochu ujeté, když mám doma ty staré :) Taky bych si chtěla koupit ilustrovaná vydání a jako mít doma Pottera ve třech různáých vydáních mi už přijde fakt na hlavu, i když ho miluju. Možná si tedy tato vydání koupím v angličtině, abych měla aspoň nějaké ospravedlnění :D
    Měj se moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu! Asi bych jim také odolala, kdybych měla doma původní vydání. :-)
      Krásný večer. M.

      Vymazat
  2. Hp je skvělá série a tohle nové ilustrované vydaní je naprosto náidherné (zatím každý díl). :) Užij si knihu a čtení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, čtení si snad užiju, přestože je tohle můj nejméně oblíbený díl. :-D
      P.S.: Tohle ale není ilustrované vydání. :))

      Vymazat
  3. tyto obalky jsou naprosto luxusni... ale ja uz mam doma jednu z tech puvodnich, hooodne dlouho a ted davam dohromady ilustrovana vydani,, takze treti verze nehrozi, i kdyz bych rada :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, mě zase naopak minula ta ilustrovaná vydání, a šla jsem do těchto.
      A svá první vydání HP jsem poslala dál ještě před stěhováním. Takže musím nasbírat novou "edici" do knihovny. ;)

      Vymazat
  4. Ty nová vydání jsou krásná, ale pro mě jsou prostě srdcovka ty stará, která mám milionkrát čtené, jsou na půl rozpadlé, ale ty vzpomínky s nimi... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle vydání jsou překrásná.. kdybych neměla doma ty staré tak do nich rozhodně jdu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super přírůstek Moni :-) Tohle vydání má opravdu moc hezké obálky, sestra jim neodolala a začala si je kupovat v polštině, nicméně já jsem nadšenec těch ilustrovaných :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani! Tak já nějak neodolala. Původně (po posunutí starých vydání dál) jsem uvažovala, že si koupím box 1-7 v Bradavicích, ale ta nová reediční vydání mi ten plán zhatila .-D
      Což neva, obálky jsou jedna báseň. Co jsem tak koukala tak jediný Fénixův řád mi nějak parádní nepřijde, ale třeba bude v reálu lepší než na obrázcích. :)

      Vymazat
    2. Tak já se přiznám, že netuším, jak má vypadat. Ale tak snad to nebude taková hrůza :-))

      Vymazat
    3. No co jsem právě koukala na anglické znění, která už vyšla všechna, tak mě jediná obálka Fénixova řádu nezaujala, taková hnědo-červeno-oranžová... a ten obrázek Trestála je divnej ... (jen můj názor!)

      Vymazat
    4. Nedalo mi to a koukla jsem se! :-D Mně osobně se ta obálka hodně líbí, je taková energická :-) Ale jak píšeš, je to jen názor a sto lidí, sto chutí :-)

      Vymazat
  7. Krásný přírůstek, Moni! Já si tuhle reedici zakazuji, protože mám tato vydání anglicky. Takže mám v knihovně původní vydání, pak anglické, a rodina mě začala obdarovávat těmi ilustrovanými. A tři vydání podle mě stačí až až (i když se mi samozřejmě moc líbí ta nová edice v barvách jednotlivých kolejí :D)
    Jinak já se letos s přírůstky taky snažím krotit, ale nějak mi přijde, že ty knihy si cestu k nám domů nacházejí samy :D Ale lepší se to :)
    Měj se moc krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Já je v anglickém znění nemám, neboť to bych si vůbec nepočetla :-/ V době školy mi to bylo skoro fuk, teď se za to skoro už stydím.
      O te edici jsem slysela dle koleji, ale neviděla. A ty jsou také myslím jen v angličtině ne? Možná proto mě minula...

      Vymazat
  8. Úplně ti rozumím, odolat koupi knihy není pro knihomola jednoduché :D

    OdpovědětVymazat
  9. Reediční vydání HP se mi strašně líbí, ale jak říkáš, mám doma hromadu knih, které na mě čekají a já se na ně strašně těším. Včera večer jsem stála před tou hromádkou a dlouho mi trvalo, než jsem se rozhodla, komu z nich dám přednost. Nakonec to vyhrála Selfies od J.A.Olsena, už sedmý díl mé milované série. Už se mi k ní vaří čaj... :D
    HP si ale jednou určitě pořídím. Zatím mám doma "staré" vydání, které jsem si chtěla už v létě přečíst, ale je určitě jasné, jak to dopadlo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Anito, dlouho jsem o tobě neslyšela, vítej zpět :-)
      Mě se právě ta reediční vydání také moc líbí, takže si rozhodně chci pořídit i další vydání.
      Já dnes dočetla právě reediční vydání Vězně z Azkabanu a nevím, zda se pouštět do Ohnivého poháru nebo do úplně jiné knihy.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí