PŘIBYLO MI - BĚHEM BŘEZNA

Krásné Velikonoční pondělí,

máme tu druhý dubnový den a jak to tak na začátku nového měsíce bývá, ukážu vám, jaké knihy mi během března přibyly. Mám se čím pochlubit, neboť mi v březnu přibylo pět kousků. O proti únoru o jednu knihu víc... 

Musím konstatovat, že držet se "stop stavu" v pořizování nových knih se mi zatím nedaří. Nemluvě o tom, že mi přibylo i pár elektronických knih do čtečky - juch! Alespoň bude z čeho vybírat... A v dubnu tomu nebude jinak, protože už teď vím, že mám na cestě další tři knížky. :-D 
Ovšem, to předbíhám! 
Pojďme se společně podívavat, jakých pět nových kousků bydlí v mé knihovně a čeká na přečtení. :-)

První knihu jsem získala v bazaru na Databázi knih. Na knihu jsem četla recenzi u Jany - Pinky v knihách a od té doby mě dost láká. Tak uvidím, jak mi sedne. 

PAPÍROVÁ LABUŤ - Leylah Attar


Anotace: Vytvoření návyku prý trvá 21 dní. Je to lež. 21 jedna dní se držela. Ale ve dvaadvacátý den by dala cokoli, aby se mohla vrhnout do sladké náruči smrti. Protože dvaadvacátý den si uvědomí, že cenou za její únik bude jistá smrt jednoho ze dvou mužů, které miluje. Papírová labuť je strhujícím příběhem o vášni, ztrátě a vykoupení, temnou, avšak dojemnou romancí plnou intrik, kuráže a napětí. Vzhledem k násilnému obsahu, sexu a vulgarismům je román určen vyzrálým čtenářům. Téma není pro slabší povahy.

Ostatní knihy jsem si pořídila v knihkupectví Dobrovský o velikonoční 20% slevě pro členy klubu. Trochu jsem se rozšoupla a i přes slevu jsem tam nechala nemalý peníz. Doufám, že vybrané knihy budou stát za to!

V PASTI LŽÍ - B. A. Paris


Anotace: Neměla to dělat, vážně neměla. Aby si zkrátila cestu, vydala se Cass autem domů po neosvětlené, křivolaké a opuštěné cestě lesem. Venku navíc zuřila bouřka a ona v tom psím počasí uviděla na kraji cesty auto, v němž seděla jakási žena. Zastavila kousek před ní a počkala, jestli nevystoupí, aby si řekla o pomoc. Když se nic nedělo, vyrazila k domovu, přece po ní nikdo nemůže chtít, aby vylezla z auta na déšť! Druhý den zjistila, že právě tam, kudy jela, byla nalezena mrtvá žena v autě. Zavražděná žena. Mohla ji zachránit? Nebo už byla mrtvá? A co kdyby byla na jejím místě ona sama? Manžel by se zlobil, kdyby věděl, že tamtudy jela… A tak nikomu nic neřekla. Od té doby se jí ale začnou dít divné věci: zapomíná, kde nechala stát auto, jestli si vzala prášky, dokonce objedná kočárek, i když nemá dítě. V hlavě má jen tu mrtvou ženu a zmatek. Cítí velkou vinu, že se ji nepokusila zachránit. A také to, že ji někdo sleduje…

SLEČNA M. - Caroline Woods


Anotace: Berlín 1938. Sestry Berni a Greta vyrůstaly společně v berlínském sirotčinci. Pak ale do jejich životů vstoupí válka. Berni si začne vydělávat jako prodavačka cigaret v nočních klubech – svérázných kabaretech, ve kterých jsou porušována veškerá tabu a mnohé je dovoleno. Greta nastoupí na zdravotnickou školu. Když je nacisty donucena pomáhat při zrůdných lékařských experimentech, rozhodne se, že nastal čas rodnou zemi opustit. Nehodlá však odejít sama, bez sestry. Vše ale dopadne jinak než plánovaly. Rozhodnutí, která učiní, změní jejich vztahy i životy. Navždy. Jižní Karolína 1970 Jednoho dne dostane Janeen Moorová do ruky dopis adresovaný její matce. Je to zpověď s naléhavou prosbou o odpuštění, kterou napsala neznámá Němka. Jakou roli sehrála v tomto příběhu její matka? A proč ji tak rozrušila nedávná zpráva o tom, že byl v Americe spatřen bývalý německý důstojník SS?

MAZACÍ TRAMVAJ - Magda Stachula


Anotoce: Vždy existuje někdo, kdo vás sleduje...
Anita téměř nevychází z domova. Bydlí v Krakově a z nitra svého bytu sleduje přes webové kamery lidi na celém světě. Je téměř posedlá pozorováním neznámého muže kamerou umístěnou na mazací tramvaji v Praze. Zná jeho zvyky, přátele i týdenní harmonogram. Sledování ji umožňuje zapomenout na krachující manželství i na dítě, po kterém marně touží. Jednoho dne nalezne ve skříni šaty, které si nikdy nekoupila. Později rtěnku, která není její. Pak přijde drsný šok... Je tu někdo, kdo o ní ví úplně všechno...

HARRY POTTER a Fénixův řád - J. K. Rowlingová


Anotace
: Pátý příběh z Bradavic v novém vydání
Do Bradavic přišly temné časy. Po útoku mozkomorů na bratrance Dudleyho Harry ví, že Voldemort udělá cokoli, jen aby ho našel. Mnozí jeho návrat popírají, ale Harry přesto není sám: na Grimmaul- dově náměstí se schází tajný řád, který chce bojovat proti temným silám. Harry se musí od profesora Snapea naučit, jak se chránit před Voldemortovými útoky na jeho duši. Jenže Pán zla je den ode dne silnější a Harrymu dochází čas…


A jsme na konci mých březnových přírůstků. Asi nemusím ani zmiňovat, že jako první otevřu letošní novinku od B. A. Paris. Na tu se opravdu mooooc těším. A co vy? Četli jste některou z těchto knih? Myslíte, že to byla dobrá koupě? Ráda si přečtu vaše názoru v komentářích.

Přeji hezký zbytek svátečního dne,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: pondělí 2. dubna/2018 v 10:20

Komentáře

  1. Ke knihám gratuluju, užij si čtení. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Harryho strasne zavidim, tahle edice by se mi moc libila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z ní nadšená, a jsem ráda, že s klidným svědomím si ji mohu pořídit (neb původní verze jsem rozprodala či rozdala) s původní záminkou že si koupím celý Bradavický box - a než jsem se k tomu kroku dokopala! Tak jsem někdě zahlídla info, že bude série vycházet v novém kabátku, tak jsem si na ni počkala :-)
      Už jenom dva a mám ji komplet ;o)

      Vymazat
  3. Papírová labuť mě taky hodně láká, takže si počkám na tvou recenzi a pak uvidím :) A nového Harryho závidím, tohle vydání je opravdu úžasné. Ať se knihy líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na recenzi u Janči (Pinky v knichách), ale samozřejmě mě těší o to, že si počkáš dyžtak na mojí recenzi, jen nevím kdy se ke knize přesně dostanu :-)
      Děkuji Ivet :-)

      Vymazat
  4. Závidím V pasti lží, tuhle knížku si budu kupovat v dubnu, už se na ni těším :-) snad se nám bude líbit stejně jako Za zavřenými dveřmi. Mazací tramvaj je skvělá koupě, doufám, že tě nezklame. A budu zvědavá na Papírovou labuť, já si na tuhle knihu neumím udělat názor, moc mě právě nelákají ty erotické scény, co tam myslím mají být.
    Slečnu M jsem zaregistrovala, ale asi to není nic pro mě a nové vydání Harryho je krásné :-) Tak ať se ti všechny nové kousky líbí a budu se těšit na tvé další přírůstky, které máš na cestě :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bojím, abych nebyla na knihu tak moc natěšená a neměla díka ZZD tak velká očekávání, že mě pak V pasti lží zklame, ale snad ne... Kvůli různým návštěvám a jiným akcím jsem teď o volnu nic nečetla. Ale pokud ne ještě dnes večer, tak zítra jde do kabelky a budu začnu cestou do práce.
      Tu mazací tramvaj jsem sehnala i v e-booku, ale nevadí, mužu dyžtak číst na obojím - doma knihu a na cestách ve čtečce :-D
      Slečna M. se mi hodí do čtenářské výzvy (i když doma mám spoustu jiných knih, co jsem do kategorie "válečná tématika" chtěla zařadit).
      Děkuji moc.

      Vymazat
  5. Skvělé přírůstky :-) Jsem zvědavá a pevně doufám, že se ti bude Papírová labuť líbit, já jsem z ní byla doopravdy nadšená :-) Na novou Paris se chystám, tak doufám, že nezklame a na Mazací tramvaj mě naladila Marcela, tak už ji mám nachystanou ve čtečce :-)
    Hezké čtení přeju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take mám tu Mazací knihu nakonec i v e-booku. :)
      Na Papírovou labuť jsem dost zvědavá, asi ji brzy taky otevřu, ale teď je jasnou volbou novinka od Paris :-)
      Děkuji. Tobě také pěkné čtení.

      Vymazat
  6. Na Mazací tramvaj jsem četla u Marcelky pěknou recenzi, tak jsem zvědavá i na tvou reakci. Labuť mám v éčku, ale je v pořadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě díky Marcelčině recenzi jsem po Mazací tramvaji sáhla. A Labuť také hodně láká. Tak ať se ti knihy líbí. Budu se těšit na tvé dojmy.

      Vymazat
  7. Moc pěkné nové kousky :) Také se snažím o stop stav nových knih, ale nedaří se :) Třeba V pasti lží a Papírová labuť mě vážně lákají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do knihy V pasti lží jsme se právě dnes pustila :-)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí