PŘIBYLO MI ZA DUBEN (2.část)

Milí knižní přátelé,

slíbila jsem vám druhou část dubnových přírůstků, a jelikož je dnes posledního dubna a mě již nic nepřijde, ani nebudu nic kupovat, tak se s vámi o ty další čtyři kousky podělím :-)

U focení knížek mi pózovala i kočička - no u některých se jí zrovna pózovat moc nechtělo...
Ona se docela nerada fotí - přitom je tááák fotogenická. 😻

První knihu jsem si pořídila v knižním bazaru na facebooku. Zaujala mě už mezi chystanými novinkami a pak i v katalogu Knižního klubu, a když jí paní nabízela za super cenu, neodolala jsem a koupila si ji. 


ZLOMENÍ ANDĚLÉ - Gemma Liviero




Anotace: Příběh tří lidí, tří ztrápených duší v nacistické Nové Evropě. Dívka v lodžském ghettu se snaží přežít a získat šanci i pro svou rodinu… Mladá Rumunka je umístěna do Říše pro své modré oči a blonďaté vlasy, aby si na ní všichni vyzkoušeli arizaci v praxi. A jeden nacistický doktor zjišťuje, co všechno se páchá ve jménu vědy…
Každý z nich má své bolesti a děsy. Každý z nich se musí porvat s osudem o budoucnost a prostou naději.

Další dvě knížky jsem koupila v jednom z pražských Neoluxorů - jako členka Knižního klubu, abych měla splněnou objednávku z jarního katalogu. První knihu jste mohli již zaregistrovat v mých upoutávkách, zaujala mne obálkou i anotací, tak jsem na ni docela zvědavá. 
Na druhou z nich jsem narazila až v koutku KK. Zaujala mne obálkou, dýchala z ní romantika a díky akci, která na ni zrovna byla, jsem si řekla že by byla škoda ji tam nechat. :-)


KAMKOLI PŮJDEŠ - Camilla Wayová





Anotace: Krásná, lehkovážná a trochu divoká – Edie byla přesně ten typ dívky, která okamžitě způsobí rozruch, když vstoupí do vašeho života. A měla sny… Netrvalo to však dlouho, než se naučila, že věci se nevyvíjejí vždy tak, jak by si člověk přál. Teď je Edie třicet tři, pracuje jako servírka, je těhotná, sama a její bezútěšné zoufalství jí začíná pomalu přerůstat přes hlavu.
Jenže někdo Edie sledoval a čekal na příležitost znovu prokázat, jak skvělým, nenahraditelným přítelem dokáže být. Není to náhoda, že se Heather objeví na prahu dveří své kamarádky z dětství právě tehdy, když ji Edie potřebuje nejvíc. Tolik se toho mezi nimi odehrálo – tolik závisti, touhy a zrady, tolik společných tajemství. A Edie záhy poznává, že stíny minulosti možná vyblednou, ale nikdy úplně nezmizí…

NECHÁPEJ MĚ ŠPATNĚ - Marianne Kavanagh


Anotace: Kim a Harry se nikdy neměli v lásce a nic na tom nezměnilo ani to, že se Harry zapletl s Kiminou starší sestrou Evou. Zatímco Kim nikdy nechápala, co spontánní Eva na tomhle škrobeném bankéři vidí, Harrymu zas přijde Kimin život dočista k smíchu a nebojí se dát jí to najevo. Když se však náhle ocitne v sázce život té, kterou oba nejvíc milují, předsudky musí jít stranou. A nakonec možná existuje i víc věcí, které dokážou milovat společně…

Čtvrtou knihu jsem si koupila taktéž v Neoluxoru v akci "Napínavý pátek" - kde byla s 50% slevou kniha Někdo cizí v domě, a i když ji čtu (dočítám) v elektronické verzi, nemohla jsem odolat této bezvadné ceně a šla jsem si ji koupit, abych ji měla i do knihovny ve fyzické podobě. :-) 

NĚKDO CIZÍ V DOMĚ - Shari Lapena


Anotace: Karen a Tom Kruppovi jsou šťastní – vzali se teprve nedávno a vlastní nádherný dům poblíž New Yorku. Jednoho dne se Tom vrátí domů a zjistí, že Karen zmizela – její auto je pryč a zdá se, že odjela ve spěchu. Nevzala si dokonce ani kabelku, telefon, doklady. Krátce nato se Tom dozví, že Karen měla nehodu a leží v nemocnici s otřesem mozku a ztrátou paměti. Po čase se Karen, odhodlaná vyléčit se a zapomenout, vrací s Tomem domů. Ale zdá se, že se tam něco změnilo. Něco není v pořádku. Někdo tam byl. Někdo cizí.Jenže v tomhle domě je každý cizí. Každý má něco, co by podle něj mělo zůstat skryto. Něco, kvůli čemu by raději vraždil, jen aby si to mohl nechat pro sebe...

Tak to je z dnešních plus z první části dohromady sedm dubnových přírůstků. Jsem se teda zase rozjela. :-) 
A co vy? Kolik jste si pořídili za duben knížek? A zaujala vás některá z těch mých?
Těším se na vaše komentáře pod článkem.

Krásný den přeje, 
Vaše ൬ermaidka

Publikováno dne: pondělí 30.dubna/2018 v 13:30

Komentáře

  1. Pěkné přírůstky :-) Někdo cizí v domě máme společné (což už víš) a Kamkoli půjdeš bych si taky přála. Nedávno jsem na tu knížku narazila a pořádně si přečetla anotaci (ani nevím proč jsem ji přehlížela - možná, že jsem si podle názvu myslela, že jde spíš o nějakou romantiku) a zaujala mě!
    Zlomené anděly jsem zaregistrovala, prý je smutná :-( a Nechápej mě špatně vidím poprvé :-) Tak ať se ti všechny líbí :-)
    A krásná kočička, hezky pózuje :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Někdo cizí v domě jsem dnes dočetla (ale to v článku píšu, že jsem ji četla v e-verzi). Počítám s tím, že Zlomení andělé bude smutná knížka. Snad ji zvládnu...

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí