C0 MI PŘIBYLO V BŘEZNU?

Zdravím své čtenáře :)


Začal nám aprílový měsíc a já jsem se tu za celý měsíc březen nepochlubila s žádnou rozbalovačkou. Je k tomu velice snadný důvod. V uplynulém měsíci mi žádný balíček nedorazil. Ale to ještě neznamená, že jsem si nepořídila žádnou novou četbu. :-)

Jak mnozí z vás ví, druhou půlku března jsem si poležela doma po operaci. Ale na knihy jsem nezanevřela. Díky tomu, že březen je měsícem knihy, probíhala na portálu eReading.cz akce na zlevněné e-knihy. Každý všední den vylosovaly nakladatelství, pro který ten den platila sleva. A byly tam opravdu skvělé kousky.
Zřejmě vás tedy zajímá, jaké e-knihy jsem si nakonec pořídila. 
Tak já vám to prozradím. Celkově jsem si zakoupila 9 elektronických knih. Prvních pět bylo již zmíněno v upoutávce No.6. A to: "Ráchelina kniha" z nakladatelství MOBA; "Vlak naděje" od nakladatelství Plus; "Dobří sousedé" vydané nakladatelstvím Kniha Zlín. Další tři byly od nakladatelství CooBoo "Krycí jméno Verity" a "Rose pod palbou", společně s již přečtenou knihou "Čemu jsem věřila".  


Z nakladatelství motto jsem si pořídila knihu:


MALÍŘ VZPOMÍNEK - Gwendolyn Womack

Anotace: Bryan Pierce je slavný malíř, jehož obrazy uchvátily svět. Za jeho talentem se však skrývá tajemství: obrazy maluje v transu, během něhož jako by se přenášel do minulých životů. Po procitnutí vždy zjistí, že je bohatší o nějakou novou dovednost. Když se setká s racionální Linz, pozná v ní spřízněnou duši a ve snech se dostane až do starověkého Egypta. Podaří se mu přesvědčit Linz, že odjakživa patří k sobě a v patách jim je všehoschopný nepřítel?

Poslední dvě knihy byly z nakladatelství XYZ

PO ALENCE - Gregory Maquire

Anotace: Když se před sto padesáti lety propadla Alenka králičí dírou dolů, našla tam říši divů, v níž byla nedůsledná pravidla a neomalená ega stejně běžná jako ve světě, který nechala nahoře. Ale co to bylo za svět? A jakým způsobem reagovalo město Oxford v šedesátých letech devatenáctého století na to, že Alenka zmizela?Gregory Maguire napsal fantaskní román, ve kterém zaměřuje svoji okouzlující představivost na podsvětí, podzemí a podezdívky – a také na porozumění starému i novému. Maguire nám nabízí invenčně pootočenou variantu světově proslulého Carrollova příběhu. Ada – Alenčina kamarádka, o které je v knize Alenčina dobrodružství v kraji divů pouze letmá zmínka – se vydá z domu, aby navštívila Alenku. Přichází ale maličko pozdě – a potom se sama propadne králičí dírou dolů..

JE MI TŘICET A JSEM SINGLE - Ilona Kleníková

Anotace: Julii je třicet, je single a snaží se to změnit. Zatím se jí ale nepovedlo najít muže, který by byl zároveň atlet a intelektuál, měl slušnou práci a zdravý vztah se svými rodiči, byl současně citlivý a silný, sebevědomý a skromný, tolerantní a s pevnými zásadami. Bohémský, a přitom spolehlivý, chlap, o kterého se člověk může opřít. Měl vkus v oblékání, bytovém designu i hudbě, a nebyl malicherný. Uměl vařit asijská a i francouzská jídla, vyměnit prasklou pneumatiku, neštítil se luxu ani příklepové vrtačky, měl zájem o kulturu, ale nebyl snob. Jak dlouho Vesmíru trvá, než se single třicítce připlete do cesty ten pravý? Co všechno pro to musí udělat, co musí vytrpět, co prožít, než „se jejich pohledy setkají a oni zjistí, že si jsou souzeni“? Julie Červená o tom píše s lehkostí a humorem, nebojí se sem tam si rýpnout a rozhodně netvrdí, že single život je skvělý. Sloupky s názvem Julie Červená: Je mi třicet a jsem single vycházely dva roky v deníku Metro. Autorka Ilona Kleníková v nich popisovala útrapy a radosti single života, když je vám třicet a všichni kolem vás jsou šťastně zadaní. Nedává návod, jak to změnit, ale na svém vlastním příběhu ukazuje, že to možné je.

Všech devět e-knih lze zakoupit i jako fyzické knihy! :-)

Poslední kniha, kterou bych se ráda pochlubila je kniha z Levných knih a někteří ji už znáte. Nalákalo mě na ní několik z vás, které sleduji, a kteří o ní psali. Koupila jsem si ji během dne, kdy jsem jela na kontrolu - musela jsem si prostě udělat radost. :-)

LOUTKÁŘ Z GHETTA - Eva Weaverová

Anotace: Úchvatný příběh o malém chlapci z varšavského ghetta, který chce přežít válku I v nejtěžších chvílích lidského života musí existovat naděje. A někdy se tato naděje vtělí do malého kluka, který je vyzbrojen loutkami… Varšava 1939. Mika žije s rodinou v ghettu. Když zemře jeho dědeček Jakob, zdědí vnuk tajemný kabát, ve kterém objeví loutku. Vyrobil ji děda, stejně jako loutky krokodýla, krále a šaška. Mika začne loutky sám vyrábět, hrát pro obyvatele ghetta a vytvářet v čase strachu a klíčící beznaděje okamžiky radosti a zapomnění na děsivou válku. Jednoho dne chlapce nachytá německý voják Max. Pokud se chce Mika zachránit, musí hrát i pro Němce…

Takže suma sumárum - během března mi přibylo 10 knih. 
Dohromady jsem za všechny knihy utratila 782,-Kč.

Zaujala Vás některá z pořízených knih? Nebo jste již některou četli?
Těším se na vaše komentáře.

Vaše ൬ermaidka 🏵

Obrázky knih spolu s anotacemi jsou v tomto příspěvku čerpány z eReading.cz a Bux.cz.


Publikováno dne: úterý 4.dubna/2017 v 14:00

Komentáře

  1. Úžasné knihy, nejvíce me zaujal loutkar. Coz mi připomíná, že jsem stale nenapsala recenzi na sirotka! Ještě že tě mam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tuhle chtěla zeptat, jak to s recenzí na Sirotka u Tebe vypadá, ale pak jsem nechtěla "rýpat" :-)
      No jsem zvědavá kdy se ke knihám dostanu...

      Vymazat
  2. Skvělé kousky! :) Ráda bych si přečetla Krycí jméno Verity, to mám v plánu už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Tak uvidíme, která z nás se k Verity dříve dostane :)

      Vymazat
  3. Gratuluji k úlovkům za skvělou cenu. :) Malíř vzpomínek má zajímavou anotaci, ten by se mi mohl líbit. A jako další bych chtěla mít Loutkáře z Ghetta, na tyto knihy jsem magnet.
    Ať se Ti líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jsem zvědavá na všechny, ale zrovna na ty dvě co jsi zmínila se těším nejvíce, tak snad mě mile překvapí.. Ještě jsem hodně zvědavá na Ráchelinu knihu a Vlak naděje.

      Vymazat
  4. Koukam ze docela ujizdis na eknihach :) ja jak to nemam v ruce tak je pulka radosti pryc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď to byla po dlouhé době docela výjimka - tolik e-knih. Čtečku mám spis na dlouhé cestování a pořidím si za rok tak 5 nových knih do ní :) Za tohle muže zmíněná březnová akce. Teď se budu zase krotit a kupovat papírová vydání ;))

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí