VELIKONOČNÍ NÁKUPY

Moji milí čtenáři,


neodolala jsem akci v knihkupectví Dobrovský a zašla jsem v Praze do nákupního centra Arkády Pankrác poohlédnout se po nějaké knize z mého wishlistu. Knihy Dobrovský totiž během tohoto víkendu od pátku do neděle (14.-16.4. 2017) měly Velikonoční akci pro členy klubu 20% na vše. Kartičku člena vlastním od loňského veletrhu Svět knih, takže jsem nabídku řádně využila.

Nakonec jsem odešla se čtyřmi kousky. A dalo mi to hodně velké přemáhání jich nekoupit daleko více. Ale musím se momentálně finančně krotit. 
Přesto jsem si udělala radost a díky 20% slevě jsem ušetřila 203,-Kč.

Určitě jste zvědaví, co za krásky jsem si domů odnesla.
Tady jsou:

1) První volba padla na knihu JAKO ZABÍT PTÁČKA od Harper Lee. Už dlouho jsem si ji chtěla přečíst, ale odkládala jsem to na "někdy potom". Ale tento rok se mi hodí do čtenářské výzvy - téma: Kniha od držitele Pulitzerovy ceny. A kdy jindy si ji koupit, než se slevou? :-)

2) Velkým překvapením pro mě bylo, že další dvě knihy, které jsem si chtěla z dubnových novinek koupit, už vyšly. Takže jsem rovnou z knižního pultu popadla od německé autorky Niny George knihu: KNIHA SNŮ.

3) Třetí knihou je CHLAPEC V PRUHOVANÉM PYŽAMU v novém vydání, kterou napsal v roce 2006 Ir John Boyne. Na tuto knihu jsem hodně zvědavá, jelikož film mám už nějakou dobu za sebou a byla jsem z něho hodně konsternována. Uvidím, jak se mi kniha bude číst, když vím o čem je a hlavně jak dopadne. Ale chci to alespoň zkusit.

4) Jako poslední mi do očí padla kniha, o které jsem se zmiňovala ve své čtvrté upoutávce. Už s těmi třemi předešlými jsem si říkala, že to stačí a půjdu k pokladně, ale když byla ta sleva, tak jsem si řekla proč ne, když ji mám na seznamu. A tak šla také do košíku, i přestože nevím kdy se k ní dostanu. Jedná se o knihu MLUV od Laurie Halsové Andersonové


Tak tohle jsou moje nové knižní přírůstky.

Zaujala vás některá z knih? Znáte nebo máte v plánu některou si přečíst? Neváhejte mi napsat do komentářů.

Hezký nedělní večer přeje,
Vaše ൬ermaidka 🏵


Publikováno dne: neděle 16.dubna/2017 v 19:35

Komentáře

  1. Ušetřit 200,- je příjemmné :))). Žádnou z knih jsem bohužel nečetla, ale už dlouho uvažuju o Jako zabít ptáčka (do čtenářské výzvy jsem o ní taky uvažovala). :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, abychom se k ní obě brzo dostaly. :))

      Vymazat
  2. Pěkné kousky :-) Žádnou z knížek jsem dosud nečetla, ale Jako zabít ptáčka by se mi taky hodila do výzvy :-) Myslím, že knihovna to jistí. Akorát to téma, no nevím, jestli na něj budu mít náladu :-/ Budu se hlavně těšit na tvůj dojem. Přeji hezké čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcel. Doufám, že se k ní brzy dostanu, abys měla včas zpětnou vazbu. Ale pokud jí chceš do stejné kategorie, slyšela jsem že kniha " Jsou světla, která nevidíme" je údajně také pěkná a do kategorie spadá. :-)

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit chlapec v pruhovaném pyžamu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chlapce v pruhovaném pyžamu mám také vyhlídnutého a z ostatních mě hodně zaujalo Mluv. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluv zní také hodně zajímavé, těším se až se k této knize dostanu.

      Vymazat
  5. Krásne prírastky♥^.^♥ Takže sa k tebe predsa len dostali knihy, ktoré ťa zaujali, a ktoré zaujali aj mňa, v tvojom príspevku o aprílových novinkách :) Kniha snov vyzerá tak lákavo a nový šat knihy Chlapec v pásikavom pyžame vyzerá taktiež skvelo. Tak teda príjemné čítanie a teším sa na recenzie ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Ani jsem to nečekala, že odejdu s knihami, které jsem uvedla v dubnových novinkách. Ale na všechny se těším, až se k nim dostanu.

      Vymazat
  6. Krásné přírustky. Já jsem četla jen Mluv.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou parádní přírůstky :) Nevěděla bych do čeho se pustit dříve :) Četla jem jen Mluv a teď chci vidět i film :) Tak hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky nevím do které půjdu dříve.
      A jak se kniha Mluv líbila?

      Vymazat
  8. A jo, oni měli slevy. Na to jsem úplně zapomněla. Teda je pravda, že jsem stejně byla celý víkend v práci, takže bych se tam asi nedostala. Ale mohla jsem alespoň někoho poslat. Sleva na knížky se vždycky hodí.

    OdpovědětVymazat
  9. Samé pěkné knížky a všechny mám ve svém hledáčku a doufám, že si je také brzy pořídím.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné úlovky. Knížka Jako zabít ptáčka je opravdu pěkná, tak doufám, že se ti bude zamlouvat alespoň z poloviny tolik co mě. :) O knize Mluv stále uvažuji, tak třeba mě tvůj názor přesvědčí, abych do ní šla. ;)
    Měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Mluv se určitě v nejbližší době nedostanu, na ptáčka se těším a sama jsem zvědavá, co na něj řeknu.
      I ty se měj krásně, Šárko.

      Vymazat
  11. Parádní nákup. Určitě si musím pořídit Chlapce v pruhovaném pyžamu, to je vážně must-have. Samozřejmě láká i nová Nina George a Harper Lee :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem takový úspěch v nakupování nečekala, ale jsem za tyhle kousky ráda.

      Vymazat
  12. Moc pěkné kousky! :) A navíc, jakákoliv sleva je příjemná - to bez debat! :) Knížku Jako zabít ptáčka mám také v plánu - a to už delší dobu. Doma mám druhý díl, i když on to vlastně druhý díl není, ale souvisí s ním, no to je jedno :D. Doufám, že se k němu co nejdřív dostanu. A Chlapce v pruhovaném pyžamu bych si také moc ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky - myslela jsem, že se do ptáčka rovnou pustím, ale zatím jsem ho ještě odložila.
      Přeji, aby ses i ty brzy dostala ke zmíněným knížkám.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí