ŠARLOTIN ANDĚL

Moji milí čtenáři,

přináším recenzní článek na knihu, u které jsem pochybovala že jí vůbec otevřu a začtu se do ní. Jelikož jsem po koupi knihy, objevila jedninou recenzi, která zněla docela zhnuseně, ale nedalo mi to a do knihy jsem nakoukla. A hle, během minulého víkendu jsem jí přelouskala. 

Tato zajímavá a úchvatná kniha rozhodně nenadchne kohokoliv!
Buďte opatrní a pozorně čtěte, zda patříte mezi ty, pro které by kniha mohla být zajímavá.



O knize: Kniha vypráví o Šarlotině životě, na který zpětně vzpomíná na smrtelném loži. Díky vzpomínkám znovu prožijeme Šarlotin život, a také objevíme něco víc. Něco, co pomůže Šarlotě odpovědět na otázky. Je tu totiž ještě Noelah – Šarlotin anděl, který poukáže jiným pohledem na věci, které Šarlota prožila, a také nám sem tam prozradí, proč vedl život zrovna touto cestou a ne jinou.
Šarlota se jako pětiletá holčička dostane do cirkusu, kde prožije kus života vedle slepé Magary, jenž jí hodně naučí a vychová ji. Prozradí ji plno zajímavých skutečností, co se běžně nedozvíme. Nejenom ty, které viděla v kartách.
Když je Šarlotě šestadevadesát (jak předpověděla Magara) chýlí se její život ke konci. Šarlota po sobě zanechala dceru a syna a několik vnoučat. A jaký byl tedy její život? A co všechno prožila? S čím vším se musela vyrovnat? To se dozvíte, když si tento příběh přečtěte! :-)

„Šarlota pootevřela oči, aby se ujistila, že se nezbláznila a skutečně je v místnosti anděl, který se ji představil jako Noelah.“   Citace: strana 46

Název: Šarlotin anděl
Autor: Denisa Martincová
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Brána

Anotace v článku květnové nákupy.

Zhodnocení: Jak už jsem psala v úvodu článku, do knihy se mi moc nechtělo, ale nakonec jsem byla mile překvapena a opravdu ráda, že jsem se do knihy začetla. Tento neuvěřitelný příběh mě velmi dojal. Byl fantastický! Přestože, esoterika není můj šálek kávy! Opravdu tohle nevyhledávám, a proto jsem měla před otevřením opodstatněné obavy, ale kniha mě opravdu chytla. Asi proto, že to nebylo úplně přehnaný. Byl to život jako jakýkoliv jiný, jen s tím rozdílem, že na konci nás tím životem zpětně provede anděl, aby nám vysvětlil, proč se to či ono stalo. A díky tomu, dostane příběh a prožitý život úplně jiný smysl. Je nevšední!
Kniha byla čtivá a plynulá. Já se od příběhu nemohla odtrhnout, i když jsem ho četla s přestávkami. Ale důvodem bylo to, že na mě děj působil až moc emočně. Byl dojemný a smutný, ačkoliv Šarlota prožila krásný a myslím, že i plnohodnotný život. Když už mě při čtení děj hodně „ždímal“ a slzy tekly a nedaly se zastavit, odložila jsem knihu, něco málo doma udělala a zase se ke knize na nějaký čas vrátila. Tímto způsobem jsem knihu přečetla v podstatě za víkend. Knížka je kratinká – pouhých 194 stránek.


Hodnocení: 4,5 z 5

O autorce: Denisa Martincová – je slovenská spisovatelka

Nutno podotknout, že pasáž kdy anděl ukazuje Šarlotě vzdálenou budoucnost, a to, jak si lidstvo zdevastuje planetu Zemi mi přišlo trošku přitažené za vlasy, ale celkově se mi kniha líbila a vřele ji doporučuji.

Kdy se zkusit začíst?
Pokud věříte (nebo si dovedete alespoň trošinku představit), že je něco víc než jen MY – TADY A TEĎ! (Nebo to dokonce i víte? :-D)

Kdy dát ruce pryč?
Tato kniha určitě nic neřekne striktním realistům! Nečtěte ji, pokud nevěříte na osud, nevěříte na kartářky, nevěříte na to, že máme své anděly strážné, a podobně …


Zaujala vás tato recenze? Myslíte, že by se vám kniha mohla líbit? Napište mi do komentářů váš názor. 

Hezký večer, 
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne 26.června/2017 v 18:15

Komentáře

  1. Recenzi jsem si s chutí přečetla, Moni, je skvělá, ale knížka samotná bohužel asi vůbec není pro mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To samozřejmě chápu :) Tahle knížka bude mít hodně málo nadšenců.
      Ale jsem ráda, že sis článek o knížce přečetla.
      hezký zbytek dne.

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze :) Knihu neznám a nebýt tvé recenze asi bych ji úplně minula :) Docela mě zaujala, tak se po ní podívám v knihovně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No super, tak to mě hodně potěšilo :) Bála jsem se, že nikoho nezaujme :) Milé překvapení. Tak pokud se Ti dostane do rukou, rada si přečtu tvůj názor.
      Hezký den.

      Vymazat
  3. A to jsou přesně ty knihy, které člověk nechce otevřít a pak kroutí hlavou, proč to neudělal už dříve. :)
    Tvá recenze knize určitě pomůže a popostrčí ty váhavé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji - tohle je přesně ono. Váháš, a pak se divíš :) Snad popostrčím více ;)

      Vymazat
  4. Milujem ten pocit, keď knihu tak trocha podcením a potom BUM...neviem sa jej nabažiť :D Ani ja ezoteriku nemusím, i keď sa dá čítať s nadhľadom, no niekedy ma to fakt irituje, ale tento príbeh vyzerá tak, že má v sebe hĺbku a tie správne emócie :) Ale i tak ma veľmi neláka, no som rada, že som vďaka tebe spoznala ďalšiu zaujímavú knihu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšeš, jsou knihy o ezoterice, které fakt iritujou, protože ti něco cpou, co nechceš, ale tohle byl příběh plný emocí a měl svoji duši :) A jeden anděl navíc byl jenom takové plus...
      Ti kteří mají rádi film Město andělů s N. Cagem by se mohla knížka možná líbit!
      Třeba přijde den, kdy na knížku dostaneš chuť ;)

      Vymazat
  5. O knize jsem dosud nevěděla a popravdě, anotace mě ani nenalákala. Ale tvá recenze nadchne každého a tak se po ní podívám. Až budu mít náladu na něco duchařského :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně se to čte, že recenze zlákala a tím pádem dostane kniha dalším nové čtenáře ;) Určitě až bude chuť, tak se po ní podívej ;)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí