KNIŽNÍ VÝZVY - plnění ve III. čtvrtletí

Milí knižní přátelé,



právě jsem si uvědomila, že jsem vám na konci září/začátkem října zapomněla hodit report toho, jak si vedu v plnění svých letošních knižních výzev!
Jak je vidět, mám to psaní, celý říjen se zpožděním. Takže opět napravuji a sepisuji.
Uplynulo další čtvrtletí a já myslím, že jsem si k poslednímu září vedla lépe, než jsem vůbec čekala. :-)

Nebudu to dále okecávat.
V první řadě vám ukážu, jak si vedu v Knižní výzvě od Ells, kde jsem si na začátku ledna stanovila svůj cíl = 30 přečtených knih během tohoto roku. Je to neuvěřitelný, ale zdárně se blížím k pokoření tohoto cíle! Na konci třetího čtvrtletí jsem byla na čísle 25!

O osm knih více než jich bylo v minulém shrnutí “jak si vedu”. Mám ze sebe ohromnou radost. O to víc, že tento článek píšu ke konci října a vím, že mám za sebou osmadvacet přečtených knih -> už jen dvě!  Ale to předbíhám! ;)
To je o tři více než za celý loňský rok…
Jaké knihy jsem během roku přečetla najdete v článku Zapojena do knižní výzvy.
Ve druhé (a poslední) řadě plním Čtenářskou výzvu 2017 na Databázi knih, kde je k přečtení dvacet konkrétních témat, do kterých si musíte vybrat vyhovující knihu a daná kniha smí být zařazena jen jednou.

Popravdě, poslední dobou při výběru knih, které budu číst, jsem na tuto výzvu trochu zanevřela (no spíš “kašlala”). Nakonec jsem si řekla, že nebudu výzvu plnit za každou cenu. Je pár knih (spíš témat), do kterých se mi nechce a momentálně jsem v rozpoložení, že to nechci “lámat přes koleno”. Například jsem si dosud nezjistila bod číslo 8. Oblíbená kniha rodičů, prarodičů. Stále jsem se nerozhodla u bodu deset, do jaké knihy psanou formou deníku půjdu. Jestli něco válečného, nebo Ten kdo stojí v koutě, či něco úplně jiného? A čas se krátí. O to hůř, že bod 16 můžou zachránit už jen Vánoce, protože “jen tak” zřejmě žádnou knihu nedostanu, tudíž nemám jak splnit kategorii Darovaná kniha.

Jak jsem tedy na tom? Na konci září jsem měla splněno patnáct témat = 75%. Od posledního zveřejnění článku jak si ve výzvách vedu (II.čtvrtletí) nastaly i jiné změny. Dovolila jsem si u některých kategorií, kde byla již kniha přiřazená, za ni zvolit jinou.

Níže najdete výčet zvolených knih.


1. Kniha, která je starší než čtenář
2. Kniha, která je autorovou prvotinou
3. Kniha, která má na Databázi knih méně než 500 hodnocení
4. Kniha odehrávající se v budoucnosti
5. Kniha od severského autora
6. Kniha, jejíž děj se odehrává v Praze
7. Kniha od držitele Pulitzerovy ceny
8. Oblíbená kniha rodičů, prarodičů
9. Kniha odehrávající se na ostrově
10. Kniha psaná formou deníku
11. Kniha od autora ze sousedícího státu
12. Kniha od autora z žebříčku 100 nejoblíbenějších autorů na Databázi knih
13. Kniha poprvé vydaná v roce 2017 (zcela nová kniha)
14. Kniha od českého autora
15. Kniha se zvířetem v názvu
16. Darovaná kniha
17. Kniha, která má jednoslovný název
18. Kniha s jménem v názvu
19. Kniha pohádek
20. Kniha, jejíž první věta začíná otázkou



Zde mi od minulého seznamu přibylo pět knih. Mohlo to být asi lepší, ale to už jsem psala (vysvětlovala) výše. Do konce roku zbývají dva měsíce a tři dny, tak uvidím, jak to nakonec dopadne!


Na závěr musím říct, že u mě spokojenost půl na půl!
Mile mě překvapilo, že se blížím k třicítce přečtených knih. Moc jsem na začátku roku nevěřila tomu, že by se mohlo zadařit. Ale zdá se že JO! Na druhou stranu, jsem trochu zklamaná, že jsem čtenářskou výzvu neuchopila nějak lépe, abych ji nemusela zdolávat “na poslední chvíli”. Což jak jsem v úvodu psala, se mi vůbec nechce. Přitom na začátku roku jsem byla nadšená a do plnění výzvy celá “žhavá”.
Třeba ještě nastane pozitivní zlom.


A co vy? Plníte některou z těchto výzev? Nebo máte své výzvy již pokořené? Budu se těšit na vaše komentáře.


Přeji krásný zbytek víkendu,
Vaše ൬ermaidka



Publikováno dne: sobota 28.října/2017 v 15:05

Komentáře

  1. Gratuluju ke skoro splěnní. :) Také plním obě výzvy (jak jistě víš :)) ) a s velkým překvapením je mám obě splněné, což jsem vážně neočekávala. :) Ty už to máš také na mále, takže... určitě bude navýšení, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, že jsi v cíli se svým číslem vím, ale netušila jsem, že jsi finišovala i ve čtenářské. Tak to gratuluji.
      Myslím, že tu třicítku nějakou tou knížkou navrh asi překonám, horší bude ta čtenářská výzva...

      Vymazat
  2. Gratuluju ke krásnému počtu a téměř splnění výzvy :-) Já mám výzvu od Ells pro letošek splněnou, tak jedu nad plán :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani :) Jsem zvědavá kolik knih dám "nad plán"... a pro jaké číslo se tedy rozhodnu na příští rok .-))

      Vymazat
  3. Gratuluji :-) Myslím, že to do konce roku zvládneš :-) Co se týče výzvy na Databázi knih, na tu jsem taky tak nějak zanevřela a delší dobu se jí moc nevěnovala, snad ještě zvládnu aspoň dvě témata - knihu odehrávající se v budoucnosti a knihu se jménem v názvu. Jinak já jsem splňovala ještě výzvu na Goodreads, tam jsem si jako cíl dala 60 knih, které jsem již zvládla, tak třeba to dotáhnu ještě na 70 nebo 80 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Já na Goodreads nemám založenej profil. Každopádně gratuluji k dosažení tvého cíle :-)

      Vymazat
  4. Podobně jako ty jsem na výzvu na Databázi tak trošku zanevřela a čtu si zrovna to, co chci. A bojím se, že výzvu od Ells asi letos nesplním :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí