Zapojena do knižní výzvy 2017

Ahoj všem knihomolům a i občasným čtenářům.


Vítám vás v novém roce!
Jak jste přežili Silvestr? A vkročili jste do letošního roku tou správnou "pravou" nohou?
A co nějaká předsevzetí? Dali jste si?

Jedno bych tu měla ....


Mě to nakonec nedalo a rozhodla jsem se, že se zapojím od 1.ledna 2017 do Knižní výzvy!
Tuto knižní výzvu pořádá Ells a já na ní narazila (skoro) náhodou :) Hned na začátku si zvolíte počet knih (je to na každém z vás), kolik byste si jich během tohoto roku chtěli přečíst = k jakému číslu (suma sumárum) přečtených knih byste se rádi dostali.

Já si zvolila číslici 30!


Jak asi víte, snažím se blogovat teprve krátce, není to ještě ani půl roku. A už si na svá křehká bedra beru takovýto nelehký úkol. A to nejsem žádný velký knihomol! Za rok 2016 jsem přečetla 25 knih. A to jsem poslední dny v roce díky dovolené nedělala skoro nic jiného. Jinak čtu převážně (jen) v mhd a na cestách. Takže i o pět knih víc bude pro mě oříšek. 
A pokud to zvládnu, tak budu na sebe vážně pyšná a možná mě to bude táhnout i ke čtyřicítce! Ale to už opravdu moc předbíhám.


A aby toho nebylo náhodou málo, tak kromě této knižní výzvy, se letos opět zkusím účastnit Čtenářské výzvy 2017 na Databázi knih. Zde je sice pouze 20 knih, za to je zpestřená o dvacet témat - pro každou knihu jedno (tak jak to bylo vloni, jen samozřejmě jiná témata). 


Tak mi držte palce! :-)
A co víc? Nebojte se vlka nic - a zapojte se také :) Do kterékoliv :)

Pokud existuje na knihu recenze - naleznete ji v kategorii Můj názor a má za názvem a jménem spisovatele znak R!


Zde již probíhající výzva a seznam knih:


Leden
1. Hostitel - Stephenie Meyerová (R)
2. Pohodlné lži - Randy Susan Meyers
Únor
3. Sirotek č.8 - Kim van Alkemade (R)
4. Copatá máma - Barbora Bečvářová (R)
Březen
5. Hra o holčičku - Soňa Štroblová
 6. Čemu jsem věřila - Huntley Fitzpatrick
 7. Přístav naděje - Nina George (R)
 8. Kabinet milostných dopisů - Alyson Richman (R)
Duben
9. Obuvníkova žena - Adriana Trigiani (R)
10. Manželé odvedle - Shari Lapena (R)


11. Dobří sousedé - A.J. Bannerová (R)
12. Čmeláci v srdci - Petra Hülsmannová (R)
Květen
13. Je mi třicet a jsem single//Julie Červená - Ilona Kleníková (R)
14. Vlak naděje - Christina Baker Kline (R)
15. Chlapec v pruhovaném pyžamu - John Boyne (R)
Červen
16. Šarlotin anděl - Denisa Martincová (R)
17. Ráchelina kniha - Sissel Værøyvik (R)
Červenec
18. Mluv - Laurie Halse Anderson (R)
19. Harry Potter a Kámen mudrců - J. K. Rowlingová (reedice vydání r.2017)
20. Bajky barda Beedleho - J. K. Rowlingová 


Srpen
21. Okamžiky štěstí - Patrik Hartl (R)
22. Zelená míle - Stephen King (R)
Září 
23. Za zavřenými dveřmi - B. A. Paris (R)
24. Ať myši nepláčou - Magda Váňová (R)
25. Co by můj syn měl vědět o světe - Fredrik Backman (R)
Říjen
26. Velký Gatsby Francis Scott Fitzgerald
27. Horečka nad ránem - Péter Gárdos (R)
28. Lituji, čekají mě - Agnes Martin-Lugand 
Listopad
29. Ten kdo stojí v koutě - Stephen Chbosky


Prosinec
30. Jako zabít ptáčka - Harper Lee


31. Vánoční koleda - Charles Dickens

Komentáře

  1. Skvělé, budu držet palce, aby byla Tvá výzva úspěšná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji .. :-)
      Měla bych dočíst rozečtené (neb tu počítat nebudu) a začít číst nové kousky!

      Vymazat
  2. Také budu držet palce, ať se Ti výzva povede splnit. Výzvy na databázi knih se taky chci zúčastnit, uvidíme, jak se zadaří. Za rok 2016 jsem ji bohužel splnit nestihla, chyběly mi tři knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ať se ve výzvě daří i tobě :)
      Ta na databázi knih mi letos v tématech moc nesedí, ale zkusím se s tím poprat :-D
      Které tři témata ti za rok 2016 chyběla? Jestli mohu vědět? ;)

      Vymazat
  3. Držím palečky, ať se výzva povede! :) 30 knížek je pěkné číslo. Určitě se povede splnit :) A na Databázi jsem koukala loni, ale nakonec jsem se nezapojila. Možná se pokusím letos :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-)
      Snad splním... ráda bych se i přes tu třicítku přehoupla, ale nevím zda se zadaří, když letos bylo jen 25 kousků

      Vymazat
  4. WOW, tak nakonec máš výzvy dokonce dvě. :D Tak to Ti držím palce a přeji úspěšné splnění. Já si raději dávat minimální hranici počtu knih dávat nebudu, ale budu doufat, že jich přečtu také kolem třiceti. :)
    Je pravda, že nemám spočítáno, kolik jsem toho přečetla za rok 2016, ale tipla bych to na cca 20 knih. Moc úrodné období to nebylo. Teď už se ale lepším a hlavně mám víc času. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to tak vypadá, ale rozhodně se neboj, počty obou výzev nebudu sčítat :-D 50 knih mi rozhodně nehrozí (zatím). Takže to co spadne do témat v DBK se připíše na seznam mezi těch třicet!
      Já své počty zjišťuji v seznamu přečtených knih na Databázi.

      Vymazat
  5. Super! Držím palce, ať se výzva povede! :) Také o ní přemýšlím :) Asi se do ní také vrhnu :) (na databázi je to samozřejmost :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Moje knižní cíle jsou pro letošek úplně stejné! Také 30 knih (i když neplním tuto konkrétní výzvu, stanovila jsem si cíl na goodreads) a také čtenářská výzva 2017. Stejně jako ty čtu převážně v MHD, doma u toho vždycky usnu :D Tak jsem na sebe zvědavá. Nemám totiž vůbec tušení, kolik jsem toho přečetla loni a jak reálné je splnění těch 30 knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A samozřejmě držím palce, aby se ti obě výzvy podařilo splnit! ;)

      Vymazat
    2. Děkuji ti. I Tobě ať se podaří splnit svůj cíl :-)
      P.S.: Vítám Tě tu ;o)

      Vymazat
  7. Určitě se dostaneš i přes třicítku, jakmile tomu člověk přijde na chuť, nelze přestat. Čtu všude, každou volnou chvilku, sice jich moc není, ale vždycky se něco najde. Hezký Nový rok!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě také krásný nový rok a plno krásných knih v něm! :)

      Vymazat
  8. 30, to je pěkná výzva :) Držím palečky, ať se ti podaří přečíst vše, co chceš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Měla byh už konečně začít! Nějak se zatím v tom čtení flákám :(

      Vymazat
  9. Budu držet palce, ať se ti obě výzvy povede splnit :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  10. Ke včerejšku 22.12. výzva pokořena - dočetla jsem třicátou knihu :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí