OHLÉDNUTÍ 09 - Září

Ahoj Všem!

Konečně jsem zase tady s novým článkem! 

Tentokrát se podíváme zpět do minulosti, ale jen do té nepatrně vzdálené. Ohlédneme se totiž za měsícem září, a koukneme se, jak u mě knižně vypadal.


Na přečtené knihy bylo září o jednu dočtenou knihu lepší, než měsíc srpen. Přečetla jsem tedy všeho všudy TŘI knížky. A k tomu, jsem stále nedočetla jednu knihu ze srpna. Lépe řečeno od srpna, co jsem ji odložila, jsem na ni nesáhla.

Tou knihou, je dílo z pera sira Terryho Pratchetta - Pod Paru. Nebude se tu o ní blíže rozepisovat, neboť bych se opakovala. Více informací, které jsem o knize uvedla, najdete v minulém, srpnovém ohlédnutí.

A teď se podíváme, které tři knihy jsem v září přečetla.

1) První knihu, kterou chci zmínit, je kniha Ať myši nepláčou od Magdy Váňové, o které také byla řeč v minulém ohlédnutí. Tuto knihu se mi během srpna nepodařilo dočíst, ale v září jsem to nakonec napravila. Přesto mě kniha bohužel vůbec nenadchla. Docela se mi i  špatně četla, nemohla jsem se začíst, a příběh mi přišel takový kostrbatý. Ani recenzi se mi nepovedlo sepsat úplně podle představ, ale lehké nahlédnutí do knihy jsem vám poskytla zde
To je asi vše co bych ke knize Ať myši nepláčou řekla. Rozhodně jsem vás nechtěla nijak odradit. Magda Váňová má určitě plno krásných knih a na mě doma čeká její loňská novinka Nebýt sám.

2) Druhá zářijová kniha byla naopak “bomba” - prostě fantastická. Všude, kde jsem na knihu narazila, tak jste na ni pěli chválu, stejně jako já. Takže zřejmě již tušíte! A já bych ani nemusela tento debut od autorky B. A. Paris představovat. Ano, jedná se o knihu Za zavřenými dveřmi,  která mě naprosto pohltila svým příběhem a čtivostí. Tento skvělý psychologický thriller hodnotím, jako zatím nejlepší letos čtenou knihu. Pokud knihu neznáte, nebo jste dosud nečetli, rozhodně neváhejte a běžte do ní. Na knihu je sepsaná i recenze.

3) Do třetice všeho dobrého. Poslední zářijovou knihou byla srpnová novinka od Fredrika Backmana - Co by můj syn měl vědět o světě.
Jak již název napovídá, kniha je napsaná pro Backmanova syna, humorným a chlapským stylem. Kniha je o několika tématech, o kterých se Backman domnívá, že by na ně měl být jeho syn připraven. A zaobalenou humornou formou mu popisuje a vysvětluje, proč by o nich měl vědět, a co. Kniha se mi líbila. Sice jsem od ní očekávala něco lehce jiného, ale když to vezmu kolem a kolem, tak mě nakonec vůbec nezklamala. Byla jiná, byla svá, a byla od srdce! 

Více se dozvíte v recenzi, kterou brzy chystám (jen co se mi vrátí kniha, kterou jsem půjčila dál, a já mohla nafotit k článku i pár fotek). :-)

Víc knih jsem bohužel nezvládla. A zatím to pro říjen nevypadá o moc lépe. :-D

Během září jsem přečetla zhruba 690 stránek.

Avšak první podzimní měsíc byl, co se týče nových knih, docela chudý. O to víc, byla veselá peněženka. :) Pořídila jsem si všeho všudy pouze jednu knihu, a to Šílenou od autorky Chloé Espositové. Tímto ještě jednou děkuji jedné velmi laskavé slečně, za nabídku a poslání. :-)

suma sumárum k poslednímu září hlásí 41 kousků k přečtení a pár e-knih. :-)
Ale už teď vám mohu prozradit, že za říjen mi rozhodně přibude více než jen jedna kniha. :-) Jak to bude s konečným číslem přečtených knih, momentálně neodhadnu. Tak se nechme překvapit.


Příjemný večer přeje,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: úterý 10.října/2017 v 20:20

Komentáře

  1. I tři knihy je pěkné číslo :) Škoda, že jsi měla s tou první špatný výběr, ale tak to prostě někdy chodí. Ale jsem si jistá, že tento měsíc bude lepší ;) Já v září přečetla 9 knih, což sama zírám jako sůva z nudlí :D Ale za to může fakt, že marodím a prd dělám :D A néééé, vůbec nemám v plánu jít do knihovny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tím si jistá vůbec nejsem - mořím se s V. Gatsbym a nějak mě neba, přitom je to docela vychvalovaná knížka, chjo... Mám čtecí depresi, či co ... :((
      Fíha, děvět knih je krása, i když ti ale nezávidím to marodění, tak ať jsi brzy fit.

      Vymazat
  2. Super kousky jsi přečetla Moni :-) Gatsby tě neba? Jak je to možný? Já ho měla přečtenýho za odpoledne a byla jsem unešená, ale možná by mě tolik nebavil, kdybych před tím neviděla film, těžko říct..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se s ním peru už od začátku října, říjen je skoro v půlce a to já s knížkou ještě zdaleka nejsem. Asi přesedlám na něco jiného..

      Vymazat
    2. Tak rozhodně to nemá cenu lámat. To ho raději zase schovej, třeba se k němu časem vrátíš :-)

      Vymazat
    3. Tak včera odčten, ale... místama jsem přeskakovala (a vím, že se to nemám, sama to nemám ráda...)

      Vymazat
  3. Chválím tě s tvým ohlédnutím, jsi pilnější, nežli já, moje shrnutí na napsání ještě stále čeká. Teď jsem spíše četla, než se věnovala blogu, ale je na čase to napravit. Zase tu mám nějaké přírůstky a tak :D Ale dost o mě, tenhle článek je přeci o tobě :D Tři knihy, myslím, že u tebe krása :-) A s tím, že jsi měla špatnou ruku při výběru si nic nedělej, občas se to stává, mě většinou v sérii několika knih hned po sobě :D Pak jsem dost otrávená a pořád čekám na nějakou wow knihu. Na nového Backmana jsem zvědavá, vypadá to jako čtení, které by se i teď i líbilo :-) Ale na kupování to nevidím, spíše na zapůjčení v knihovně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pilnější? Vždyť jsem tu deset dní nic napublikovala :-D :-/ Podzim na mně začíná být znán! Kdybych aspoň četla, ale já byla úplně vyždímaná a nepoužitalná (včera na mě byl i muž (přítel) docela našván, neboť jsem zase nic neuvařila!).

      Ale teď ke komentáři a článku - jo i u mě jsou už teď nějaké přítrůstky. Backman se mi líbil, jen nevím jak pojmout článek Zhodnocení, protože ta kniha je taková,.... no prostě jiná. Ale hezká! Asi to bude jen mini recenze - uvidím.
      Já si zase nepamatuju, zda máš či nemáš čtečku, ale vyšel prý i v e-formě :-) ale myslím, že u tebe bude jednodušší ta knihovna - kór když tam chodíš tak často.
      Jestli chceš ještě víc navnadit - kolegyně ji ode mě četla a říkala, že knihu musí koupit synovi k vánocům (její syn se na jaře žení :-D), tak mě to pobavilo.

      Vymazat
  4. Musím se pochlubit, že jsem Tě ve čtení překonala. Začetla jsem se do série od J.A.Olsena a nemohla jsem se odtrhnout, jediné štěstí bylo to, že jsem si dokoupila všechny knihy, jinak bych se asi zbláznila a lezla bych po zdi. :D Už teď se nemůžu dočkat, až vyjde další díl Selfies. :)
    Hned na to jsem stihla rozjet další sérii od severského autora M. Kallentofta. Chápu, že jsem Ti vlastně vůbec nepomohla a nedala další tip na čtení, vím, že tyto krváky moc nemusíš. :)

    Ale i tak musím trošku souhlasit s tou čtecí "pauzou". Podzim miluji nejvíc ze všeho a lítám venku více než v létě, takže vůbec nemám čas, navíc začala škola a to je peklo samo o sobě. Přitom mám takových plánů na čtení a psaní... fňuk.

    Držím palce, ať natrefíš na tu správnou knihu, která Tě z toho dostane a vrátí Ti energii na listování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se skoro ani nedivím, že jsi mě překonala, mě překoná snad každý :-D
      Máš pravdu, myslím, že na ty krváky stále nemám...
      Také přeji plno přečtených stránek krásných a zajímavých knih :-)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí