PŘIBYLO MI - ZA DUBEN (1.část)

Krásné nedělní odpoledne čtenáři, 

během minulého týdne mi přišly tři nové knihy. Dvě z nich jste již mohli vidět. Alespoň ti, kteří se účastní Dubnové foto výzvy. Byly na včerejší fotce ke dni - Oblíbený knižní svět :-) 


Rozhodně ty první dvě jsem si pořídit musela, protože mi doplnily mojí sbírku série v novém kabátku, a díky tomu je mám konečně všechny! Všech sedm dílů! :-) 
Jistě už všichni víte, které dvě knihy mám na mysli, že :-)

HARRY POTTER A PRINC DVOJÍ KRVE - J. K. Rowlingová


Anotace: Moc Lorda Voldemorta stále roste a smrtijedi působí spoušť ve světě mudlů i kouzelníků. Když Harry Potter objeví starou učebnici lektvarů patřící tajemnému princi dvojí krve, spoléhá na její kouzla i přes varování svých kamarádů. Profesor Brumbál poodhaluje Voldemortovu minulost a s Harryho pomocí se snaží odkrýt tajemství jeho nesmrtelnosti. Jenže zlo se dere k moci stále silněji, neštěstí se blíží a Bradavice už nikdy nebudou jako dřív.

HARRY POTTER A RELIKVIE SMRTI - J. K. Rowlingová


Anotace: Věrní kamarádi Harry, Ron a Hermiona do posledního ročníku bradavické školy nenastoupí. Musí splnit nelehký úkol, který moudrý ředitel školy Albus Brumbál již nemůže dokončit. Společně se vydávají hledat tajemné viteály, do kterých Pán zla roztříštil svou duši. Zničení viteálů je tak jedinou šancí, jak nad ním zvítězit. Na trojici kamarádů číhají na cestě nebezpečné nástrahy, ale ani v těch nejtemnějších úkrytech neztrácejí podporu svých přátel.

Tu třetí knihu jsem získala v Knižní výměně. Nevím, kdy se ke knize dostanu, jen tak brzy to nebude. Ale četla jsem na ni docela pochvalné recenze, tak mě kniha dost zajímá.

DÍVKA NA KUSY - Kathleen Glasgow


Anotace: Charlotte Davis je na tom zle. V osmnácti letech již přišla skoro o všechny blízké ve svém životě. Ale naučila se zapomínat. Její hluboké jizvy jsou plné bolesti a smutku, ale když zapomenete, naleznete trochu klidu. Nemusíte přemýšlet o otci, o vašem nejlepším příteli, který navždy zmizel ani o matce, která vám nemá co dát.
Každou novou jizvou ztvrdne Charlottino srdce o trochu víc, přesto to stále tolik bolí. Bolí to dost, abyste na to nemysleli, což je někdy jediná cesta, abyste našli cestu zpět od kraje propasti.
Hluboce dojemný portrét dospívající dívky na pokraji ztráty sebe sama a její cestě zpět do života. První próza Kathleen Glasgow je dojemně reálný a upřímný. Je to příběh, od kterého se nebudete moci odtrhnout.

Tak to je pro dnešek vše. Ale rozhodně to není vše za celý duben. V pondělí nebo v úterý by mi měl dorazit baliček s jednou krásnou knížkou. A pak ještě musím udělat objednávku u KK nebo dojít do Neoluxoru. Takže se těšte na 2. část přírůstků za duben. 

Četli jste již některou z těchto tří knih?
U mě se u HP bude jednat o re-reading, takže tyhle díly jsem již četla před lety. :)
Krásný zbytek neděle, 
Vaše ൬ermaidka

Publikováno dne: neděle 15. dubna/2018 v 16:35

Komentáře

  1. HP je vynikající série a tyhle nové obálky jsou nádherné. Dívku na kusy jsem četla nedávno a byla jsem z ní jedním slovem nadšená a ještě dlouho po dočtení jsem o ní musela přemýšlet. Jsem si jistá, že se ti bude líbit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že právě jedna z recenzí, která mě na knihu navnadila byla od tebe.
      Tak uvidím, jaká bude :-)

      Vymazat
  2. Jé a já si říkala, že na té fotce u výzvy máš těch Potterů nějak moc :D Tak mne zrak nešálil. Tak to gratuluji k pořízení celé série :-)
    Dívka na kusy mi také pořád vrtá hlavou. Pochvalných recenzí je opravdu hodně, ale mě přišla ta anotace moc depresivní, ale asi se po ní poohlédnu, když sis ji pořídila taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrak tě nešálil - mám je všechny :)) Jen teda 4 jsem půjčila... takže z nich nemůžu vyfotit knižní duhu :-/
      A Dívka na kusy mě láká i odrazuje tou anotací, tak snad se do ní časem opravdu pustím :-O

      Vymazat
  3. Dívka na kusy mě také láká. A jsem ráda, že sis sérii zkompletovala :) Jak už víš, já mám tyto obálky na anglickém vydání, takže to české znovu nekupuji, mám ta krásná stará vydání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky taky? Já jsem na ni zvědavá, ale myslím, že to vůbec nebude lehké čtení.
      A máš velké plus, že máš HP v novém také a ke všemu v aj.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí