OHLÉDNUTÍ 02 - Únor

Přeji všem krásný podvečer.


Blíží se nám pomalu ale jistě půlka března, a tak bych neměla opomenout na měsíční shrnutí, tudíž ohlédnutí se za minulým "čtecím" měsícem.


Jak jsem bohužel čekala, můj únor, není nijak slavný v podobě přečtených knih. Přečetla jsem opět (a pouze) dvě knihy. Na obě jste si již mohli přečíst zhodnocení. 
Shrňme si, které dvě to jsou: 

1) Za prvé, jsem dočetla  knihu rozečtenou z konce ledna, a tou byla kniha - Sirotek č. 8 od Kim van Alkemade, kterou jsem četla v elektronické podobě. Tato novela se mi velice líbila. Strhující příběh, který byl čerpán a inspirován skutečnými událostmi. Více se dočtete v mém zhodnocení.

2) Tou druhou knihou byla oddechová knížka, české autorky a blogerky - Barbory Bečvářové: Copatá máma. Příběh se lehce četl, měl spád, Děj nás provází neplánovaným těhotenstvím hlavní hrdinky, pár měsíců před maturitou. Pokud se chcete pustit, do příjemné, krátké oddechovky, doporučuji. Více zde.

Během února jsem přečetla něco kolem 660 stránek.


Začátkem února jsem rozečetla knížku Kabinet milostných dopisů, kterou "louskám" od dočtení Sirotka, ale nějak se nemůžu pořádně začíst a prokousat se přes prvních sto stránek, který u mě bývají zlomový. :( Právě díky tomu, že jsem v této knize nijak nepokročila, jsem ji odložila a otevřela již zmíněnou Copatou mámu, kterou jsem dočetla posledním únorovým dnem. 

Přibyly mi tři kousky knih, za které jsem utratila  419,- Kč.
Těmi třemi novými do hromádky "chystám se číst" jsou: 
- Měl jsem zůstat doma/Koně se přece střílejí
- Přístav naděje
- Útěk na druhý břeh

Moje hromádka čekajících knih na přečtení se v počtu změnila, jelikož jsem během února přečetla dvě knížky a tři mi přibyly. Jsem  na čísle 31!

Jsem zvědavá, zda březen moje počty změní. Moc tomu ale nevěřím, zatím mám dvě knihy rozečtené, ale žádnou přečtenou. Ale mám ještě víc než půlku měsíce před sebou. Tak mi držte palce.

A jaký byl váš únor? Přečetli jste vše ze svého plánu, nebo jste skončili na menším čísle, než jste chtěli? Budu ráda za vaše ohlasy.

Dovolte mi ještě pár slov na konec :-)
Mám jen malé upozornění pro mé pravidelné čtenáře, i pro ty, kteří sem zavítají občasně.
Za dva dny nastupuji na jeden operativní zákrok, a pak si tam ještě dva až tři dny poležím. A bohužel nedokážu říci, jak to bude vypadat první dny doma. :( Proto bych se vám ráda dopředu omluvila, že blog bude nějakou dobu bez mých reakcí a hlavně že vás ochudím o nové články. Zato na druhou stranu doufám, že bude energie a chuť na čtení, a že tím vyčistím své resty. Nevím jak dlouho stagnace blogu potrvá. Předpokládám, že týden určitě, možná i déle.. Tak se prosím nezlobte.  

Přeji hezký zbytek neděle, 
Vaše Mermaidka


Publikováno dne: neděle 12.března/2017 v 17:30

Komentáře

  1. Sirotka bych si ráda někdy přečetla :) Přístav naděje se mi moc líbil, čtení jsem si fakt užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem že bych si přístav zabalila s sebou do nemocnice, ale ještě nevím, kterou knihu zvolím. Každopádně se do něho chci pustit ještě letos, abych si ho mohla přidat do výzvy na DTBK.

      Vymazat
  2. Opět pěkné shrnutí, snad se k sirotkovi konečně brzy dostanu :-)
    Tobě přeju, ať Ti vše dobře dopadne a jsi brzy v pořádku a v plné síle :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že i ty dva kousky jsou skvělé"" Především přeji zdraví a důležitý čas na odpočinek po zákroku!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji i Tobě Katy :) Jakmile to půjde, přichystám nějaký článek, ale nechci nic uspěchat. Zdraví máme jen jedno...

      Vymazat
  4. Moni, náhodou, hezká čísla. Na Sirotka se také chystám, tak ráda slyším, že se Ti líbil :) Držím palce, ať vše dobře dopadne a ať je Ti brzy psychicky i fyzicky báječně. Těšíme se na Tebe ♥, ale dopřej si dost času na uzdravování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, moc milá slova, co potěšila :)
      Sirotek byl vážně silný a krásný příběh. Pokud se do něho pustíš budu se těšit na tvoji recenzi. :)

      Vymazat
  5. Dvě přečtené knížky jsou fajn, nevěš hlavu :-) Třeba to bude další měsíc lepší. Já na tom nejsem o moc lépe, i když jak se taky zamyslím, tak ani teď z hlavy nevím, kolik jsem jich přečetla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dvě jsou opravdu málo, to nedám svoji výzvu na 30 knih tímhle tempem, tak doufám, že se to brzy zlomí...

      Vymazat
    2. Neboj, já jsem tenhle měsíc taky pozadu, mám výzvu 52, ale to je prostě klasika, že jeden měsíc to jde líp, druhej zase hůř. :-)
      To určitě dáš, rok je ještě dlouhý. :-)

      Vymazat
    3. To máš naprostou pravdu, Markét, s tím rokem :) Ale ono stejně uteče jak voda, ani se nenadějeme... K tvé 52 přeji hodně zdaru!

      Vymazat
  6. Hezké přírůstky! Přístav naděje vypadá zajímavě... Po Copaté máme se už nějakou tu chvilku koukám, ale stále na ni moc nemám náladu. Ovšem ta obálka je krásná. :) Doufám, že i když se ti zatím Kabinet tolik nelíbil, tak snad začne. Já jsem z něj byla nadšená. :)
    Přeji brzké uzdravení. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kabinet mě fakt překvapil - vím o více lidech co se jim kniha líbila, tak mě těší, že se mezi ně připojuješ, ale zdá se že mi nesedl,(

      Vymazat
  7. I dvě knížky se počítají! :) Hlavně ať vše dopadne dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Joj, dve knihy je vždy lepšie ako jedna, čo bol teda môj prípad :D Aj ja som stanovila na tento mesiac vyššie ciele, no nevyzerá to veľmi ružovo, ale ako píšeš, ešte polovička mesiaca pred nami, možno to doženieme, aspoň trošku :D Tak teda držím palce a prajem príjemné čítanie ;))
    A nech všetko dobre dopadne, čo sa týka operácie. Budeme na teba myslieť a určite sa nik hnevať nebude :D Hlavne, aby si sa čím skôr uzdravila♥ Drž sa ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Zatím se v tomto měsíci nijak nejlepším :( Ale ještě nebudu házet flintu do žita. Snad během ležení doma něco načtu :)

      Vymazat
  9. Moc Vám všem holky děkuji za přízeň a milá povzbuzující slova. Je to od Vás všech moc milé. Ani jsem nečekala, že by můj blog tak rádo navštěvovalo tolik z vás ;) Protože i patnáct pravdelných čtenářů je pro mě krásné číslo!
    Přeji Vám všem abyste se měli co nejlépe - a jakmile to bude možné a můj zdravotní stav to dovolí, tak se tu úkážu :)
    První plán je pustit se také do "Mého vysněného čtecího koutku" :))
    Ahoooj a brzy napísanou,
    Vaše Mermaidka

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, i dvě knihy jsou krásné číslo, obzvlášť, když se ti obě líbily :) Předpokládám, že už máš zákrok za sebou a jsi v pořádku, o čemž svědčí o nové příspěvky :) Doufám taky, že jsi stihla přečíst nějaké skvělé knihy a budu se moc těšit na další měsíční shrnutí :)
    Měj se báječně a ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hanko, děkuji za komentář. Ano mám již po zákroku a zotavuji se v domácí péči, ale zatím jsem více-méně stále v posteli. Polehávám, koukám na filmy, sleduji ostatní blogy a už se i snažím zapojovat do psaní (když zrovna nic nebolí), čehož je důkazem včerejší nový článek :-)
      Dokonce jsem i něco málo už přečetla, přestože zatím ani jedna z knih nebyla žádná bomba :(

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí