OHLÉDNUTÍ 04 - Duben

Milí knihomolové!

Konečně jsem se dokopala k sepsání měsíčního shrnutí za měsíc minulý, tedy duben.
Pravidelní čtenáři (no dobře, tak čtenářky) vědí, že jsem půlku měsíce března proležela doma v rekonvalescenci po operativním zákroku. No a duben tomu byl trochu podobně. Do práce mě lékaři pustili až po velikonocích, takže jsem víc než půlku dubna byla doma. Ale už jsem ho nepřečkala pouze v posteli, přesto se čas na čtení našel. Rozhodně daleko více, než je tomu teď v květnu, ale to předbíhám.



Takže jak jsem si v aprílovém měsíci čtenářsky vedla? Podařilo se mi prolistovat (čti přečíst) dohromady čtyři knížky, z čehož jedna z nich byla e-kniha.

Pojďme si je projít:

1) První knížkou je Obuvníkova žena, kterou napsala američanka Adriana Trigiani, jejíž rodina pochází z Itálie. Jde o společenský román, kde jsou hlavními hrdiny Ciro a Enza. A s nimi prožíváme celý život od seznámení až po smrt. Byla to velice hezky napsaná knížka a zajímavostí na ní bylo, že se jednalo o příběh podle skutečných událostí. Autorka čerpala z vyprávění svých prarodičů. 
Více o knize v chystané recenzi - již brzy!

2) Po té jsem sáhla po knize, kolem které vznikl veliký "humbuk". A rozdělil čtenáře na ty, jenž byly z knihy nadšení (do té kategorii patřím) a na ty, kteří pochybují o sloganu "thriller roku". I když o tom pochybuji vlastně taky. Ačkoliv u mě se jednalo o první knihu toho žánru, myslím, že nám tento rok přinese ještě plno dalších úžasných thrillerů, které by si mohly tuto "nálepku" zasloužit. Zajisté jste již poznali, že mám na mysli prvotinu autorky Shari Lapena - Manželé odvedle. Na knihu jste si již v půlce dubna mohli přečíst recenzi. Najdete ji zde.

3) Když jsem se tak hezky ponořila do pro mě nového žánru, tak jsem se hnedle začetla do dalšího psychologického thrilleru Dobří sousedé, kterou napsala spisovatelka A. J. Banner. Tuto knihu vyprávějící o manželech Sarah a Johnym z městečka Shadow Cove jsem četla v elektronickém podání a měla jsem ji za sebou během tří večerů. Četla se svižně a byla napínavá a (pro mě) nepředvídatelná. Více se můžete dočíst v již publikované recenzi - zde.

4) Poslední dočtenou knihou v minulém měsíci byla kniha, kterou jsem měla z těchto doma nejdéle. Kdysi mě na ní velice zaujala obálka, když jsem se slevovým vouchrem procházela knihy Kanzelsberger a chvíli po té jsem narazila na recenzní článek u Šárky Můj knižní ráj. Původně jsem na knihu hodnocení neplánovala sepsat, ale nakonec bude v chystaném článku dvou mini recenzí. :-)
V krátkosti o ději: Kniha je o třicetileté Leně, které týden před svatbou oznámí snoubenec že miluje jinou. Lena si sbalí věci a odchází za bratrem  do bytu, ve kterém žije spolu s přítelkyní a kamarádem z dětství Benem, a snaží se jít dál... Každopádně kniha byla příjemná a milá, pohladila po duši, vykouzlila úsměv na tváři a sem tam dojala až k slzám. Láska tě nesmí odrovnat - to radí taxikář Kunt Leně
Antotace: „Hele, láska tě nesmí vodrovnat,“ moudře radí Leně taxikář Knut. To se sice moc snadno řekne, ale mnohem hůř udělá, obzvlášť když je její snoubenec pěkná nula a ona sama zničehonic přijde kvůli hloupé chybě o práci. Na sebelítost jí však nezbývá čas. Lena je nucena změnit svůj život od základů. Nastěhuje se do neuspořádaného bytu ke své nejlepší kamarádce, což ji, milovnici pořádku, pořádně vyvádí z rovnováhy. Navíc Leně leze na nervy spolubydlící Ben! Je totiž neuvěřitelně arogantní a k tomu sukničkář. Ale když na něj pomyslí, srdce jí okamžitě začne bít rychleji.


A to je z přečtených aprílových knih vše.
Dohromady jsem přečetla 1080 stránek.

A pořídila jsem si pět nových kousků: 
Manželé odvedle
Kniha snů
Jako zabít ptáčka
Chlapec v pruhovaném pyžamu
Mluv

Suma sumárum - jednu novou jsem hned přečetla, dále pak jednu e-knihu ze zmíněného seznamu z minula, a dvě fyzické knihy. Moje hromádka knih "chystám se číst" tedy obsahuje 32 titulů + zvlášť 7 e-knih. :-)

A jaký byl Váš knižní duben? Kolik knih jste stihli přečíst a jste spokojeni s konečným číslem?
Ráda si přečtu a odpovím na vaše komentáře.

Přeje krásný zbytek neděle,
Vaše ൬ermaida


Publikováno dne: neděle 21.květena/2017 v 13:30

Komentáře

  1. Pěkné číslo a zajímavé tituly :-) Manželé odvedle jsem četla taky a líbili se mi. Jinak doufám, že už jsi po zdravotní stránce v rámci možností OK s pořádnou chutí do čtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Čtyřka je zatím u mě maximální počet, ale třeba se někdy vyšvihnu i na větší :-D
      Ohledně zdravotního stavu se zdá, že je již vše v pořádku. V práci jsem už měsíc a zvládám.

      Vymazat
  2. Dobří sousedé vypadají zajímavě a Obuvníkova žena také - budu se těšit na recenzi :-) Myslím, že čtyři přečtené knihy jsou super, i kdyby jen jedna, vše se počítá :-) A co se týče tvé zdravotní stránky, doufám, že už jsi fit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky byly všechny pěkné. Recenzi na Obuvníkovu ženu sama sobě slibuji už dlouho, tak snad již opravdu brzy :-D
      Ohledně zdravotního stavu, jsem již odpovídala Pinky, a je již vše v pořádku. Děkuji :)

      Vymazat
  3. Určitě si přečtu Dobré sousedy. Kniha me zaujala a jsem zvědavá,jak moc je dobra!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá volba, Katy! Budu se těšit na tvoji recenzi.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji. Byla jsem se všemi zmíněnými knížkami spokojená :)

      Vymazat
  5. Výborný článek, zaujali mne Manželé odvedle i Dobří sousedé. :)
    Jenže těch knih, které bych chtěla přečíst, je obrovská kopa a opravdu nevím, kde sehnat dostatek času... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám. Doma hromada nepřečtených a k tomu dlouhý seznam dalších k nich k pořízení/přečtení :-)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí