LEDEN - 1. Ohlédnutí

Ahoj, moji milí čtenáři!

Těm co dnešek slaví, přeji Krásného Valentýna!♥

Již máme půlku února, nejvyšší čas si ukázat, jak jsem si v lednu knižně vedla, co říkáte? :-)
Jak je už mým zvykem v těchto měsíčních shrnutí psát, rozhodně mohlo být lépe! Můj měsíční cíl byl tři knihy, bohužel mi ke splnění chyběla ještě jedna. Přečetla jsem tedy dvě knihy. U jedé z nich jde o rereading.


1) První knihu jsem dostala k Vánocům, pustila jsem se do ní během posledních prosincových dní, ale protože jsem ji četla většinou pouze v mhd, dělala mi společnost skoro měsíc. Až posledních pár kapitol, jsem knihu otevřela i doma před spaním a nemohla se od ní odtrhnout.

Tou knihou je Medvědín od Fredrika Backmana. Tato kniha vypráví příběh o lidech z jednoho malého města. Města, kde všichni lidé žijí hokejem. Ale co když se při oslavách jednoho vítězství staně něco, čemu někteří nemohou uvěřit a považují to za výmysl? Něco, co ovlivní skoro všechny obyvatele Medvědína? Budu se opakovat, ale na to, že to byla první kniha v novém roce, to bylo naprosto skvělé čtení. Takové, když knihu dočtete, nechce se vám věřit, že příběh už skončil. Ale o to víc mě těší, že tato kniha má opravdu pokračování, kterého se nemůžu dočkat. :-) Moji recenzi jste již mohli číst zde.

2) Rereading. K tomu nemusím asi ani nic dodávat, že? :-D Mojí druhou dočtenou knihou byl druhý díl ze série o Harrym Potterovi - Tajemná komnata, kterou napsala J. K. Rowlingová. Na začátku prosince jsem se tímto reedičním vydáním chlubila v článku listopadových přírůstků. Recenzi však nechystám. Myslím, že tento druhý příběh z Bradavic jistě všichni znáte. :-)

Za leden jsem přečetla celkem 757 stránek.

Jediný lednový přírůstek jsem vám ukázala začátkem února, knihu Harry Potter a Ohnivý pohár.

Mé konečné suma sumárum činí 49 knih k přečtení.

Dneska to bylo docela krátké shrnutí. Tak se nechme překvapit, jaké bude to za právě probíhající únor. :-)


Přeji hezký zbytek dne,
Vaše ൬ermaidka 

Publikováno dne středa 14.února/2018 ve 14:00

Komentáře

  1. Na Medvědín si brousím zuby, tak jsem zvědavá, kdy si ho koupím :-) Každopádně se na něj těším. Myslím, že jsi si vybrala super tituly na leden! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sohlasím, byly to skvělé tituly! Jen mě mrzí, že jsem s Medvedínem nepohnula rychleji a nečetla ho i doma... Mohla jsem stihnout i Harryho trojku v lednu. Ale pozdě bicha honit.
      Každopádně Ti ho doporucuji, mohl vy se Ti líbit. Zápletka, která v příběhu je, mě na Backmana překvapila! A myslím, že se mu tohle dílo vážně povedlo 👍

      Vymazat
  2. Gratuluji ke dvěma přečteným knihám :-) Na to, jak jsi říkala, že ti čtení vůbec nejde, si přečetla dost stránek :-) A teď jsem si všimla, že i s HP hezky jedeš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, za povzbudivý komentář ;)
      Jak píšu u Pinky, mohlo být líp. Ale třeba se to rozjede, ostatně s HP3 jsem hejbla pěkně. A koukala jsem že jen reedice Ohnivého poháru má přes 700stranek - to bude mazec! :D

      Vymazat
  3. Medvědín mě i přes nadšené ohlasy vůbec nezaujal, ale HP je kniha, která se dá číst pořád. Přeju ať se ti únor vydaří, u mě bude nejspíš právě takhle krátký. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, není to kniha pro všechny. Ostatně to asi ani ten HP :)
      Nedaří se Ti v únoru, tak jak bys chtěla? Mě mrzí... Uvidíš, že se to brzy spraví.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí