VÝZVY PRO ROK 2018!


Ahoj všem (mým i novým) čtenářům! - Vítám vás v novém roce!

Ráda bych vám popřála do nového roku všeho dobrého, spoustu dobrých knih a příběhů v nich. Plno splněných přání a krásných zážitků. 

S novým rokem si lidé dávají různá předsevzetí. Ani zde tomu nebude jinak. Jedno malé blogové bych tu měla. Jak už název napovídá, rozhodla jsem se i letos zapojit do knižní výzvy, kterou pořádá Ells

Pro mnohé z vás to nebude žádná novinka, protože jsem se rozhodla pro stejné číslo, jaké bylo i pro rok 2017. Jelikož jsem ho pokořila dá se říci skoro na poslední chvíli, tak se domnívám, že dávat si cíl o deset víc by nemělo pro mě nyní smysl.

Tudíž mé cílové číslo v roce 2018 bude 
30 přečtených knih!


Tak co myslíte? Podaří se mi tentokrát můj cíl překonat a přiblížit se ke čtyřicítce? :-)
Osobně bych se ráda dostala na 35 knih!
Které jsem si zvolila jako cíl na GoodReads.

Samozřejmě i v roce 2018 probíhá Čtenářská výzva (Databáze knih), aneb 20 témat = 20 knih, které spadají do daných kategorií a nesmějí se opakovat.

I zde, stejně jako v loni, se chystám zapojit, avšak musím popravdě říct, že letos mě moc nezaujala. Chápu, že od toho, aby to byla výzva, tak má být náročná, ale tentokrát mi ta pro rok 2018 přijde už docela těžká, a o to méně "hravá". Neříkám, že se o ni nepokusím! Zatím vím asi o čtyřech knihách, které mám doma a do čtenářské výzvy se mi hodí. Tak uvidíme, jak to půjde dál. Je pravda, že začátkem roku 2017 jsem měla seznam knih, které chci do výzvy zvolit a na konci roku, byl seznam poněkud jiný. :-D Tak i proto teď neříkám, že to nezkusím. Jen tímto psaním chci říct, že čtenářskou výzvu pojmu spíše jako "hru". :-) 
No a teď už abych neotálela a začala pomalu, ale jistě číst, abych si pročetla cestu k té mé třicítce přečtených knih. Tak mi držte palce, prosím. ;) 

A jaké číslo jste si zvolili vy? Je mi, jasný, že ta vaše cílová čísla budou o několik desítek větší, ale vždyť víte, že narodíl od vás čtu nějak moc pomalu...

Pokud čtete o knižní/čtenářské výzvě poprvé, tak neváhejte a přidejte se také. 
Do kterékoliv. :-) 


Tak pojďme na to…







A níže již seznam mnou přečtených knih:


Leden: 

   1. Medvědín - Fredrik Backman (RC)
   2. Harry Potter a Tajemná komnata - J. K. Rowlingová (reedice - vydání r.2017)

Únor: 

   3. Harry Potter a Vězeň z Azkabanu - J. K. Rowligová (reedice - vydání r.2017)
   4. Kniha vzpomínek - Rowan Coleman (RC)
   5. Anglické listí aneb Coolturní šok - Alena Damijo

Březen:

   6. Harry Potter a Ohnivý pohár - J. K. Rowlingová (reedice - vydání r. 2017)
   7. Petr a Lucie - Romain Rolland (re-reading - vydání r.2018)
   8. Konec léta - Anders de la Motte (RC)

Duben:

   9. V Pasti lží - B. A. Paris (RC)
 10. Kromobyčejná pouť Barnabyho Brocketa - John Boyne (RC)
 11. Někdo cizí v domě - Shari Lapena (RC)

 Květen: 
  12. Nechápej mě špatně - Marianne Kavanagh
  13. Ztracené světlo - Jill Santopolo (RC)
  14. Kamkoli půjdeš - Camilla Wayová (RC)
  15. A každé ráno je cesta domů delší a delší - Fredrik Backman

 Červen:

  
16. Osm - Radka Třeštíková

Červenec: 
   17. Harry Potter a Fénixův řád - J. K. Rowlingová (reedice - vydání r. 2018) (rozečteno v červnu)
   18. Zlodějka knih - Markus Zusak
   19. Slečna M. - Caroline Woods
   20. Čokoládový průšvih - Petra Hülsmannová

Srpen:
   21. Černooká - Anna Musilová (RC)
   22. Mazací tramvaj - Magda Stachula (RC)
   23. Kniha snů - Nina George (RC)
   24. Pomněnčino dítě - Amanda Prowse
   25. Cukrová panenka - Laura Lane McNeal

   26. Léto u jezera - Hannah McKinnonová
   27. Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry


Září: 
   28. My proti vám - Fredrik Backman
   29. Slepí - A. F. Bradyová (RC)
   30. Advokátova dcera - Anthony Franze (RC)








Říjen: 
   31. Smrtka - Neal Shusterman (RC)
   32. Paříž, moje láska, můj život - Mária Dopjerová-Danthine
   33. Dárek na rozloučenou - Teresa Driscollová (RC)

Listopad: 
   34. Jasno lepo podstín zhyma - Sara Baume
   35. Poslední tango v Havaně - František Kotleta (RC)
   36. Padesát odstínu tymiánu - Zdenka Pšeničková

Prosinec:
   37. Čas vlků - Elisabet Nemertová (RC)
   38. Forrest Gump - Winston Groom
   39. Stařec a moře - Ernest Hemingway
   40. Vánoční koleda - Charles Dickens


Komentáře

  1. Budu držet palce ať výzvy pokoříš.:) Mě se ta na databázi knih také moc nelíbí. (minulé ročníky byly lepší) :) Jinak přeji šťastný Nový rok plný mnoha skvělých knih. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji i tobě držím palce (to už jsem však psala). :-)
      Jsem ráda, že nejsem jediná s tou výzvou na DK. Souhlasí, že minulé ročníky byly lepší. Tak uvidím, jak moc se zapojím. Když budu mít 50% úspěšnost, budu spokojená.

      Vymazat
  2. Já si cíl navýšila o deset knih, ale kdoví jak to bude letos, zda mi syn dovolí číst stejně jak doposud :D Přeji ti, abys měla dobrý výběr na knihy a spoustu elánu do čtení hlavně, třeba tu třicítku nakonec pokoříš :-)
    Co se týče letošní výzvy na Databázi knih, cítím to stejně jako ty, taky mě ta témata nějak moc nezaujala, spíš to vidím jen na náhodu, jestli se mi tam nějaká přečtená kniha bude hodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidíme, jak se bude dařit, tobě taky budu samozřejmě držet palce!
      Na Databázi to vidím taky spíš na náhodu, jak píšu výše budu ráda za 50% úspěšnost :-D
      V knižní výzvě jsem vloni (divné psát vloni den po konci roku) nakonec zvládla 31 knih, což jsem ani nečekala!
      Včera jsem si vytvořila profil na www.goodreads.com (jak jsis mohla všimnout) a tam jsem si zvolila cíl 35 - ať je to výzva! Ale zatím tam s tím valčím.. :(
      Tak hezký nový rok a plno krásných knih.



      Vymazat
  3. Pěstičky držet budu! :) Sama ještě o čísle přemýšlím, ale asi ho naopak snížím, letošní rok, si myslím, na čtení tolik času mít nebudu :) Ale! Nic nevzdávám :D A tobě samozřejmě hodně štěstí v novém roce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tobě, Báro, taky přeji hodně štěstí do nového roku i ve výzvě.

      Vymazat
  4. Budu držet palce ke splnění výzvy! Jelikož jsem loni měla málo chuti ke čtení (což je u mě nevyklé), tak jsem si řekla, že to nebudu pokoušet a chci přečíst cca 25 knih. Jinak ta letošní výzva na databázi mě nezaujala, ale uvidíme jak se rok vyvine :) A i to tobě přeji krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Pětadvacet knih je pěkné číslo, tak budu také držet palce.
      Krásný nový rok s krásnými příběhy.

      Vymazat
  5. Moc pěkné výzvy :) Na tu od Databáze jsem koukala a přijde mi už docela těžká :) Splnit se ji taky pokusím, ale nebude to lehké :D Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem fakt ráda, že nejsem sama, které přijde ta výzva na DK již dost náročná..
      Každopádně přeji také hezké čtení 📖 :)

      Vymazat
  6. Věřím, že 30 pokoříš a vyšplháš se na těch 35 ;) Výzva na DK mi přijde zajímavá a letos se asi poprvé zúčastním. Ale stejně jsem zvědavá, jaké to bude. Protože nevěřím, že budu vybírat knihy právě kvůli té výzvě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky právě už nebudu vybírat knihy jen kvůli výzvě. Vloni jsem pár knih četla právě jen kvůli tomu, abych jě do ní mohla zařadit. V těch 35knih doufám! Ale měla bych pro to něco dělat = víc o volných chvílívh číst :-D

      Vymazat
  7. První desítka knih ke včerejšímu dni úspěšně za mnou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Na konci července jsem byla na dvaceti :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Knižní výzva od Ells s cílem 30 knih - k 30týmu září pokořena!!
    Cíl 35 knih plním na GoodReads - tak ještě držte palce :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí