SEZNAM ZA ROK 2017


Pro přehlednost jsem se rozhodla vydat abecední seznam knih, které jsem za rok (2017) přečetla. Vím, že výčet knih najdete v článku plnění Knižní výzvy 2017, ale tam jsou knihy uvedené chronologicky, jak jsem je za sebou četla. Proto tento abecední seznam.

Knihy označené modře, jsou i zrecenzované - po kliknutí na ně se vám otevře daná recenze.



A
Ať myši nepláčou od Magdy Váňové (čtená: srpen - září)

B
Bajky barda Beedleho od J. K. Rowlingové (čtené během července)

C/Č
Co by můj syn měl vědět o světe od Fredrika Backmana (čtená během září)
Copatá máma od Barbory Bečvářové (čtená během února)
Čemu jsem věřila od Huntley Fitzpatrickové (čtená během března) - ekniha
Čmeláci v srdci od Petry Hülsmannové (čtená během dubna)

D
Dobří sousedé od A. J. Bannerové (čtená během dubna) - ekniha

E

F

G

H
Harry Potter a Kámen mudrců od J. K. Rowlingové (čtená během července)
Horečka nad ránem od Pétera Gárdose (čtená během října)
Hostitel od Stephenie Meyerové (čtená během ledna) - ekniha
Hra o holčičku od Soni Štroblové (čtená během března)

CH
Chlapec v pruhovaném pyžamu od Johna Boyne (čtená během května)

I

J
Jako zabít ptáčka od Harper Lee (čtená: listopad - prosinec)
Je mi třicet a jsem single od Ilony Kleníkové (čtená během května) - ekniha

K
Kabinet milostných dopisů od Alyson Richmanové (čtená: únor - březen)

L
Lituji, čekají mě... od Agnes Martin-Lugand (čtená během října)

M
Manželé odvedle od Shari Lapena (čtená během dubna)
Mluv od Laurie Halse Andersonové (čtená během července)

N

O
Obuvníkova žena od Adriany Trigiany (čtená: březen - duben)
Okamžiky štěstí od Patrika Hartla (čtené během srpna)

P
Pohodlné lži od Randy Susan Meyersové (čtená během ledna)
Přístav naděje od Niny George (čtená během března)

Q

R
Ráchelina kniha od Sisel Værøyvik (čtená: květen - června) - i jako ekniha

S/Š
Sirotek č. 8 od Kim van Alkemade (čtená: leden - únor) - ekniha
Šarlotin anděl od Denisy Martincové (čtená během června)

T
Ten kdo stojí v koutě od Stephena Chboskyho (čtená: říjen - listopad)

U

V
Vánoční koleda od Charlese Dickense (čtená během prosince)
Velký Gatsby od Francise Scotta Fitzgeralda (čtená během října)
Vlak naděje od C. B. Kline (čtená během května) - i jako ekniha

Z
Za zavřenými dveřmi od B. A. Paris (čtená během září) - ekniha
Zelená míle od Stephena Kinga (čtená během srpna) - ekniha
Publikováno dne: úterý 2.ledna/2018 v 20:00

Komentáře

  1. Super :-) Já bych se asi upsala, takže tento typ článku zamítám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu! :-D Ono těch 31knin je něco jiného než 82! To by se mi také nechtělo psát...

      Vymazat
  2. Jinak jsem tě chtěla ještě pochválit, že jsi se s těma článkama pěkně rozjela :-) Já jsem na blogu a článcích též zapracovala, akorát kvůli blogu už dva dny nečtu :-( ale snažím se aspoň dodělat resty a pak je postupně publikovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdou je, že tenhle článek byl už dlouhou dobu připraven dopředu a vždy jsem jen připsala dočtenou knihu.. :)
      Článek jsem chtěla publikovat už 30.tého, kdy jsem věděla, že žádná jiná kniha do seznamu nepřibyde, ale nevyšlo to... Tak nevím, jestli to s tou chválou není přehnané, každopádně děkuji.
      Další článek snad v pátek :-)

      Vymazat
  3. Seznam působí hezky a "uklizeně" :) baví mě takovéhle prohlížení a připomínání přečtených knih. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle seznamy mám hrozně ráda. Člověk se prostě podívá a hned najde, co hledá :) A asi polovinu knih ti závidím. Kurnik, kde má vzít čas, abych je taky přečetla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že seznam je k "Něčemu"! :-D
      By mě taky zajímalo, kde mám vzít čas na všech těch 50 knih co mám na poličce - když za rok přečtu 30 ??? :-OOO

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí